Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreffit "hullun" kanssa

Vierailija
09.02.2014 |

Niin, minä olen se mt-tapaus, mutta mies ei tiedä. Toisessa aloituksessa nainen on ylilihava, mikä varmasti paljastuu tavatessa. Mutta entäs jos "tabu" onkin päinvastainen: minusta ei voi nähdä, että olisin jotenkin sairas. En käytä lääkkeitä, en käy terapiassa.

Olen työkyv.eläkkeellä, mistä en ole välittänyt hakea pois, kun elämä sujuu mukavasti näinkin. Olen aktiivinen, monessa mukana ja kuntoni on hyvä. Ei ylipainoakaan. Luulen, että mies ei pettyisi ulkonäkööni tai persoonaani. Mutta jos kerron olevani mt-diagnoosilla eläkkeellä, haluaako hän edes tavata?? Itse ajattelin, että kertoisin 2. treffeillä, jos sellaiset tulevat. ;-)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi te murehditte etukäteen asioita, odottakaa miten asiat sujuvat ja sitten asia tulee esiin jossain vaiheessa. Voihan mies olla ihan kaamea etkä halua nähdä enää.

Vierailija
2/6 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samankaltaisessa tilanteessa ollut. Pelasin alusta asti avoimin kortein ja nyt olen ollut naimisissa 10 vuotta. Onnea koitokseen!

Muissa ihmissuhteissa olen toiminut niin, että en kerro alkuun, mitä teen työkseni ja millainen historiani on. Niin, no ellei sitä suoraan kysytä. Useimmiten ne kysymykset tulee käytyä läpi vähän myöhemmin, kun on muuten tutustunut jollain tavalla. Jos ei ihminen sellaista kestä, niin hyvä, että se tulee selväksi. En voi olla muuta, kuin olen, vaikka minulla olisi miten asiat, niin historiani on historiani ja sitä voi muutella vain valehtelemalla ja en halua perustaa ihmissuhteitani valheelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi ihan ensitreffeillä, vaikka asiaa ei tietysti voi peittääkään kovin pitkään. Ihan siltä varalta, että joskus haluatkin hakea taas töitä jne, niin on parempi, jos ihan tuntemattomat eivät tiedä ja mahdollisesti kerro eteenpäin sairaudestasi. Sen verran siis itse odottaisin, että vähän selviäisi, että vaikuttaako henkilö asialliselta ja sellaiselta, ettei levittelisi tietoa eteenpäin.

Vierailija
4/6 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumankauta, millähän dg:lla sä lusmuilet eläkkeellä, kun et käy edes terapiassa etkä käytä lääkkeitä. Onpa kiva maksaa sun elämises, kun et edes yritä tehdä elantos eteen mitään. Niinhän sä aloituksessas sanoit. Toivottavasti mies dumppaa sit sun lusmuilus vuoksi. Sairaudella ei ole väliä, mutta lusmuilulla on.

Vierailija
5/6 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisesti vastanneille, kiva kuulla että jollain muulla on onnistanut "hulluudesta" huolimatta! Valehdella en aiokaan, mutta totta: ehkä en itse halua tavata uudelleen,, niin miksi kertoa kaikesta etukäteen.

Asiattomalle: en ole lusmu vaan hyödytän yhteiskuntaa 3. sektorilla huomattavasti enemmän kuin työttömänä. :)

Vierailija
6/6 |
09.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olet lusmu, jos olet aiheetta sairauseläkkeellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi