Katsooko joku juuri NYT pikku kakkosta? Kyssäri!
Kuka tuo vaalea nainen mikä nyt laulaa? Ei kai se ole Satu Sopanen? Aattelin vaan, että onko noin paljon lihonut??
Kommentit (7)
No mä jo ajattelin! Oli vaan kasvoista samaa näköä :-)
Joo Eveliina Pokela (os. Sariola). Sor-sor-sormileikki alkaa täti: http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/sor-sor-sormileikki_alkaa_41284.html#media=41285
KIITOS sormileikki vastaajalle! Nyt aukes mullekkin yksi "mysteeri" mitä olen monta vuotta ihmetellyt! Kun olen sekoittanut Satu Sopasen tohon sormileikki tätiin ja nyt kun lapsen kanssa katsellut näitä lasten ohjelmia ja ihmetellyt vaan miten Sopanen on säilynyt näin hyvin. Kun pienenä katsellut tuota sormileikkiä ja nyt luullut,että se oli Sopanen :-) Huh! No onhan se sormileikki täti sittenkin vanhentunut :D
Kai sitä ihminen 30- vuodessa vähän vanheneekin :D
[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 08:32"]
KIITOS sormileikki vastaajalle! Nyt aukes mullekkin yksi "mysteeri" mitä olen monta vuotta ihmetellyt! Kun olen sekoittanut Satu Sopasen tohon sormileikki tätiin ja nyt kun lapsen kanssa katsellut näitä lasten ohjelmia ja ihmetellyt vaan miten Sopanen on säilynyt näin hyvin. Kun pienenä katsellut tuota sormileikkiä ja nyt luullut,että se oli Sopanen :-) Huh! No onhan se sormileikki täti sittenkin vanhentunut :D
[/quote]
Ei ollut vaan oli Pokelan sukua. En kyllä osaa sanoa onko Eveliina.