Olisiko Konsta Hietanen ollut jo vuosia iso tähti, jos hän ei olisi valinnut aikoinaan jalkapallouraa?
Kommentit (8)
Hyvin mahdollista. Lahjakas kaveri kuitenkin on.
Mistäs tuon tietää. Jokainen valinta vaikuttaa johonkin toiseen asiaan. Voihan se olla että kaikki olisi mennytkin päin sitä itseään.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tuon tietää. Jokainen valinta vaikuttaa johonkin toiseen asiaan. Voihan se olla että kaikki olisi mennytkin päin sitä itseään.
Niin, voisihan hän olla vaikka asunnoton diileri.
Konsta oli lapsena todella suuressa suosiossa, ja luulen että suosio olisi myös jatkunut, jos olisi keskittynyt musiikkiin. Päätti kuitenkin keskittyä jalkapalloon ja samalla vetäytyä otsikoista.
Miksi perustat jatkuvasti uusia ketjuja kyseisestä hepusta?
Jos ja jos, vaan kun ei ole. Ei ole uraa musiikin parissa eikä "tähteyttä". Jotta lähdetään siitä. Voi olla että sai telkkarista nostetta ainakin lyhytkestoiseen suosioon, tai sitten ei saanut. Aika näyttää. Mua henkilökohtaisesti ei kiinnosta suuntaan taikka toiseen, eli evvk.
Vierailija kirjoitti:
Jos ja jos, vaan kun ei ole. Ei ole uraa musiikin parissa eikä "tähteyttä". Jotta lähdetään siitä. Voi olla että sai telkkarista nostetta ainakin lyhytkestoiseen suosioon, tai sitten ei saanut. Aika näyttää. Mua henkilökohtaisesti ei kiinnosta suuntaan taikka toiseen, eli evvk.
Miksi luet sitten näitä Konsta-ketjuja jos ne eivät kiinnosta sinua?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnosti kuitenkin kommentoinnin verran.
Salkkareissa on parantanut näyttelemistään. On uskottava.