Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituiset pelot?

Vierailija
08.02.2014 |

Kärsiikö kukaan muu emetofobiasta eli oksennuspelosta? Hirvittävää ja raastavaa, kuinka tällainen pelko voi pilata koko elämän :( Mistä apua?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo ilmenee? Etkö pysty syömään tiettyjä ruokia, tai pelkäätkö syöväsi itsesi liian täyteen ja tulevasi pahoinvoivaksi vai mitä?

Vierailija
2/9 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele positiivisesti, etpä koskaan saa bulimiaa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä pelkäsin  joskus suihkuverhoja, pääsin siitä suurimmaks osaks onneksi irti...   :/

Vierailija
4/9 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään taudin tarttumista jatkuvasti, yöt valvon kuuntelemassa milloin lapset mahdollisesti alkavat oksentamaan jne.jne.

Vierailija
5/9 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään taudin tarttumista jatkuvasti, yöt valvon kuuntelemassa milloin lapset mahdollisesti alkavat oksentamaan jne.jne.

Vierailija
6/9 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään korkeita paikkoja *maasta käsin* eli en voi katsella näkötorneja tms alhaalta.

Vierailija
7/9 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on oksennusfobia!Huh,lohduttava lukea etten ole ainoa!(: Liioitteletko hieman sanoessasi että pilaa elämäsi?Itselläni ei aivan noin hallitseva, mutta jos sinulla on, niin tarvitset todella apua.Minulla liittyy vain niihin tilanteisiin, kun kuulen lasteni yskivän yöllä tai sairastuvan vatsatautiin (tai jos itse sairastun)..

Vierailija
8/9 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistumisen ja hyvin menemisen laukaisema tajuton pelkotila on kyllä yksi paskamaisimpia pelkoja mitä voi olla.

Vierailija
9/9 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelännyt oksentamista lapsuudesta asti. Jos vaikkapa puolisolla alkaa vatsatauti, menen aivan paniikinomaiseen tilaan ja pelkään että se tarttuu. Samoin riittää jos vaikka työpaikalla joku kertoo perheensä sairastavan oksennustautia, alan ylihygieeniseksi ja paniikki hiipii mieleen jo tuosta. No sitten kun itse saan oksennustaudin, olen itkunsekaisessa paniikissa kunnes tauti on lusittu. En ole myöskään koskaan uskaltanut juoda alkoholia muutamaa annosta enempää per ilta krapulayrjön pelossa. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi