Narsistit ei osaa muuta kun istua täällä haukkumassa muita
Sisällöstä sen tunnistaa.
Iloiset ihmiset puhuu iloisista asioista.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Kuka haukkuu?!
Te haukutte jatkuvalla syötöllä, kuka tahansa kelpaa, naapuri julkkis ja työkaveri.
Säälittävää porukkaa. Lakkaan käymästä täällä.
Mitään muuta kuin negatiivista ei puhuta.
Olen narsistinen, en narsisti. Koita tajuta se.
No niinhän sinä teet, mutta mites loput narsistit? Huvittavia nämä vähäjärkiset, jotka tekevät aloituksia negatiivisuudesta. Aloituksen sisältö pelkkää negaa.
Olen narsistin uhri. Käyn täällä välillä purkamassa sydäntäni vertaistukea hakien. Omien tuttavien kanssa näistä asioista on vaikea puhua, kun heillä ei ole vastaavia kokemuksia. "Ei kukaan ole noin kauhea" on lausahdus, jonka olen liian usein kuullut. On se. Valitettavasti. Ei mun mielikuvitus riitä keksimään sen narsistiprkleen tempauksia.
Vierailija kirjoitti:
No niin lopettapas nyt se oman narsismisi projisoiminen täällä ja mene tekemään jotain hyödyllistä. Ja niin tosiaan, muistathan, että vain otettu lääke auttaa.
Mikä lääke tehoaa narsismiin?
Minä olin parikymppiseksi asti narskun uhri senjälkeen narsisti pelkäsi minua ja jätti rauhaan. Kyseessä diagnosoitu perhesurmaaja narsisti. Kyllä narskusta voi päästä eroon , mutta se vie h*lvetisti aikaa ja voimia , yksin ei kannata yrittää. Eli on niin kuin kokemusta narsismista ja täällä KESKUSTELLAAN ja sitä kallista taitoa narsisti ei osaa! Narsku luulee että kaikki keskustelu on p*skan puhumista eli ap on itse tod.näk. narsku. HYS HYS NYT!
Vierailija kirjoitti:
No niinhän sinä teet, mutta mites loput narsistit? Huvittavia nämä vähäjärkiset, jotka tekevät aloituksia negatiivisuudesta. Aloituksen sisältö pelkkää negaa.
Kiusaamisestakaan ei saa sanoa tai on itse kiusaaja?
Älä leiki tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin parikymppiseksi asti narskun uhri senjälkeen narsisti pelkäsi minua ja jätti rauhaan. Kyseessä diagnosoitu perhesurmaaja narsisti. Kyllä narskusta voi päästä eroon , mutta se vie h*lvetisti aikaa ja voimia , yksin ei kannata yrittää. Eli on niin kuin kokemusta narsismista ja täällä KESKUSTELLAAN ja sitä kallista taitoa narsisti ei osaa! Narsku luulee että kaikki keskustelu on p*skan puhumista eli ap on itse tod.näk. narsku. HYS HYS NYT!
Minulla on diagnosoitu PTSD.
Tapanani on keskittyä niihin hyviin asioihin. Toisin kuin te täällä..
No niin lopettapas nyt se oman narsismisi projisoiminen täällä ja mene tekemään jotain hyödyllistä. Ja niin tosiaan, muistathan, että vain otettu lääke auttaa.