Montako kuppia kahvia olet jo juonut tänään?
Maidolla? 2 dl maitoa? 100-130 kaloria? Kohta menee kolmas, mutta tavoite on, että ei 10 kuppia maidolla vaan korkeintaan mustaa. Maitokahvi näyttää lihottaneet mut lihavaksi ja tuntuu haikealta jättää kahvimaito. Olen kamalan allapäin maidon suhteen... heh, heh...
Kommentit (15)
olen juonut kaksi pannua mustaa kahvia, ei maidon kalorit paljoa paina!
Yhden ison mukillisen (keittimen mukaan 3 kupillista). Mustana.
En yhtään.
t: entinen kahvin suurkuluttaja
En yhtään. Teetä maidolla on mennyt 3 isoa mukia.
Tulee ne kalorit. Laske 54 kal desilitra ja 10 kuppia 10 desilitraa se on 540 kaloria. Jos tavoite on 1200 kal päivässä niin siitä olisi sitten jo puolet pelkästä kahvin litkimisestä. Jos ei laske noille kahveille kaloreita niin pettää itseään eikä laihdu kun päivän kalorit pomppaa jonnekin yli 1700. Lepotilan kalorikulutukseni on vain 1200 kal.
Meikäläisellä kun on kahvia 1,5dl (3kcal), täysmaitoa 0,5dl (32kcal) ja 2tl sokeria (32kcal) =66kcal. Toisaalta olen niin hidas juomaan, etten kyllä ehdin kahvin jäähtymistä juoda tuota kokonaan. Ja juon maks 2 kuppia (tai vissin 1 yhteensä, kun jäävät vajaiksi) päivässä. Miksi latkia noin paljon, eikö siitä saa jo jonkun mahahaavan
Aamulla yhden cappuccinon ja vähän aikaa sitten espresson. Kahvimäärä näissä yhteensä varmaan alle desin.
noin kaksi ja puoli kupillista aamulla, enempää en tänään juo. tavallista suodatinkahvia maidolla.
5 kuppia kevytmaidolla. Saatan juoda vielä yhden kupposen illemmalla kun saan leivottua feta-parsapiirakan....
Kaksi muumimukillista. Aamulla tipalla rasvatonta maitoa ja toinen mustana.
0
Kun en juo kahvia koskaan. En ole opetellut.
43v
Yhden, mutta se onkin sitten semmoinen valtava saavi.