Mies valehtelee..
Poisti sivuhistorian, huomasin kun hain työhön liittyvää sivua joka siellä piti edelliselta päivältä olla.
Joo tiedän, ei niin vakavaa poistaa sivuhistoriaa mutta kun on aiemmin jäänyt pariin otteeseen kiinnii nettideittailusta.
Ja sitä että valehtelee en tajua, ensin väitti ettei osaa poistaa sivuhistoriaa haha ja sitten väitti että lapsi on sen poistanu. Sitten sain kiskottua että joo poisti mutta siksi kun oli katsonu myytäviä autoja...mut ei siis halunnu että tiedän kun nyt ei voida autoa ostaa..en jaksa, autoja se kattelee joka pv se on mulle ihan sama niin hieman vaikea uskoa! Uskoisitteko te?
Kommentit (20)
Samaa konetta käytätte molemmat. Voi elämä.
Katso myös documents and settings/cookies. Sinne jää tietoa kanssa.
Kokemuksia, varmasti jollain vastaavaa :o
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 13:36"]https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/private-tab/[/quote]
Oon aika tampio koneen/ohjelmien kanssa :( kerro pliis miten toi hyödyttäis :)
Itse käyn chatissa joka ilta mutta menen aina ignitico tilaan vai mikä se nyt on nimeltään. Siitä ei jää sivuhistoriaan mitään. Niin ja nainen olen;-)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 13:46"]
Itse käyn chatissa joka ilta mutta menen aina ignitico tilaan vai mikä se nyt on nimeltään. Siitä ei jää sivuhistoriaan mitään. Niin ja nainen olen;-)
[/quote]
Joo onhan tuokin mahdollista. Ei kovin kiva...
Nyt tuntuu vaan että jos uskon niin olen tyhmä.
Älä usko...valehtelee ihan selvästi!
Ja siihen nettideittailuun voi pahastikun jäädä koukkuun.
En uskoisi jos kerran ensin valehteli ettei ole mitään sivuhistoriaa poistanut. Ja jopa yritti lasta "syyttää"...säälittävä ukko!
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 13:55"]
En uskoisi jos kerran ensin valehteli ettei ole mitään sivuhistoriaa poistanut. Ja jopa yritti lasta "syyttää"...säälittävä ukko!
[/quote]
Niin.. Ja kun aikaisempien valehtelujen takia juuri valehtelua siedä niin pahaan oloon otin sitten pari viinilasillista joka vaan huononsi tilannetta...sanottiin pahasti puolin ja toisin..asutaan nimittäin anoppilassa tämä kk remontin takia ja ovat täysin absolutisteja niin eivät vissiin ymmärrä että vitutukseen voi juoda :(
Ja mies suuttu kun riideltiin heidän kuullen(toisessa huoneessa,mahdollisimman hiljaa)
Mutta siis tilanne nyt niin että minä olen se paha jonka pitäisi anella anteeksi.
itse poistan sivuhistorian aina silloin tällöin, kun tuntuu, että kone muuttuu jotenkin "raskaammaksi". Siis helpottais konetta jos ei jää niin paljon muistiin tiedostaja. Itse käydän myös chromen ignonitio -tilaa niin saa noi hesarin sivutkin luettua silloin tällöin.
Itse putsaan aina sivuhistorian vaikka käyn vain täällä tai Iltalehdessä. Kone muuttuu raskaaksi jos sivuhistoriaa paljon. Ap:n tapauksessa silti haiskahtaa tuo valehtelu
Kiitos vastaajille! Joo en usko kyllä ja pahemmaksi tilanteen tekee kun nyt on sitten hän uhri ja minä pahis...tulee pian töistä höh
Ei valehtelijaan kannata luottaa.
Ei valehtelijaan kannata luottaa.
Mitäs jos joskus halaisit ja suukottelisit miestäs joskus, etkä olis pillupoliisina 24/7 ... ? ehkä ei menis niille saitelle enään ....