mikä ällöttävä tapa: tuttuni harjasi tiskiharjalla omenan
Ei kuorinut, vain harjasi ja tiskiharjalla! Tarjos mulle.
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 13:23"][quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 13:18"]
Kahvikupin pesu on ok, mutta omenaan ensinnäkin jää myrkkyjä ja sitä varten pitäisi olla se juuresharja.
[/quote]
Mitä helvetin myrkkyjä siitä tiskiharjasta voi jäädä? arsenikkia vai....myrkkyä juuri niin.
[/quote]
Tarkoitin niitä aineita joita ruiskutetaan omenien pinnalle!
Ostan yleensä luomuhedelmiä ja simaan tietty luomusitruunaa.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 13:07"]
kerro ystävällesi, että fairyn käyttäminen hedelmille on tosi vaarallista, se imeytyy kuoren huokkosiin ja ne kemikaalit kerääntyy elimistöön, meille koulun kotitaloustunnilla sanottiin että fairyllä ei saa pestä edes paistinpannuja ja puuvälineitä koska pinta imee sen ja kokatessa joutuu syömään kemikaalit.
[/quote]
Iik. Älä missään tapauksessa muuten pese ikinä käsiäsi saippualla. Mieti nyt, jos niillä käsillä syöt vaikka leipää ja siihen tarttuu kemikaaleja!
Ei Fairysta mitään kemikaaleja tule, tai eivät ole ainakaan kovasti vaarallisia. Minä pesen hampaatkin Fairyllä, on riittoisaa ja tulee niin kiiltävän puhdasta.
Kyllä mä ymmärrän ap:n kauhistelua, onhan se tökeröä tarjota omppua jonka pesee tiskiharjalla, hammasharjalla se pitää pestä.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 13:07"]
kerro ystävällesi, että fairyn käyttäminen hedelmille on tosi vaarallista, se imeytyy kuoren huokkosiin ja ne kemikaalit kerääntyy elimistöön, meille koulun kotitaloustunnilla sanottiin että fairyllä ei saa pestä edes paistinpannuja ja puuvälineitä koska pinta imee sen ja kokatessa joutuu syömään kemikaalit.
[/quote]
No kerropa, millä nämä saa sitten tiskata kun pelkällä vedellä eivät puhdistu? Ihan tasan ensimmäinen kerta kun tällaisesta kuulen.. :D
Voi luoja, Fairya voi vaikka juoda eikä siitä mitään käy. Ei nyt ehkä kannata joka aamun drinksuksi ottaa, mutta järjetöntä neuroottisuutta tuollainen. Omia aivoja saa käyttää! [quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 13:07"]
[/quote]
Kyllä minäkin pesen tiskiaineella joskus, jos on todella kyllästetyn oloinen ulkomainen omppu kyseessä, tai tomaatti. Eiköhän ne torjunta- ja säilöntäaineet ole kuitenkin vaarallisempia kuin hitunen astianpesuainetta. En viitsi kuoria omenoita kuin poikkeustapauksissa, koska suurin osa vitamiineista on heti kuoren alla.
Dont care. Näin kun mummo lumiharjasi autonsa vanhalla vessaharjalla.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 13:12"]
Ja tiskiharja on vain astioille, ei elintarvikkeille.
[/quote]
Minun tiskiharjan mukana ei tullut käyttöohjeita.