Syödäänkö teillä vihanneksia?
Meillä ei enää.
http://www.iltalehti.fi/ruoka/2014020618016996_ru.shtml
ovat kyllä edullisia kun saa lihankin mukana.
Kommentit (18)
Rainbow'n parsakaali-kukkakaali-porkkana-vihannessekoitus ei ollutkaan aivan pelkkää kasvista.
Olen allerginen lihalle.
Syödään mutta ei pakaste pusseista vaan tuoreina ja itse pakastettuina.
Tuotteet kerätään koneellisesti ja prosessissa vihannekset ja juurekset pestään ja kuljetetaan skannerien läpi. Näin tuotteista pyritään erottamaan ylimääräiset asiat
Oon kyllä aika lujahermoinen, mutta ostan yleensä muita kuin rainbow-pakasteita
syödään, yleensä meillä on aina kaapissa porkkanaa/kurkkua/paprikaa/kirsikkatomaatteja/kukkakaalia ja kolmenlaisia hedelmiä.
pakastimessa on herneitä ja maissia aina, muita ostellaan sitämukaan kun on tarvis
Jep, mutta ei pakastevihanneksia enää vuosiin. Luin jostain, että pakastevihannekset kloorataan, en tiedä pitääkö paikkansa. Mutta onhan ne ihan hemmetin pahojakin.
Tästä tuli mieleen että joskus meillä oli iso epämääräinen toukka kukkakaalin sisällä, hyi! Ja viinirypäleiden seassa oli lude. (Se oli kuollut toukka ei)
Sorry, mutta noilla pakaste palikoilla ei ole kyllä vihannesten kanssa enää paljon mitään yhteistä.
Syödään, mutta ei mitään pakasteita. Ne on ilman hiiriäkin yököttäviä!
[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 10:37"]
Tästä tuli mieleen että joskus meillä oli iso epämääräinen toukka kukkakaalin sisällä, hyi! Ja viinirypäleiden seassa oli lude. (Se oli kuollut toukka ei)
[/quote]
Jep, enemmän torjunta-aineita vaan kehiin niin kyllä ne hiirtä pienemmät saadaan nitistettyä!
Niin, jauhothan ovat täynnä hiirten ulosteita, karvoja ja jauhettuja ruumiinosia mutta kukaan ei valita jauhoista.
Syödään, siitäkin huolimatta, että jääsalaatissa oli kerran iso hämähäkki pesineen (mulla araknofobia; kun tämän sattuman pussista löysin, juoksin pissat housussa naapuriin hysteerisenä enkä voinut mennä kotiin ennen kuin mies kävi deletoimassa hirviön).
Muitankin ylläreitä on tullut vastaan, syödään silti kasviksia pakasteena ja tuoreena.
Siis tiesikö ap että niitä vihanneksia saa myös tuoreena. Ja tottakai saattaa jotain ötököitä löytyä salaateista jne.. mutta minkäs teet.
Pakastevihanneksista herneitä ja maissia, muutoin tuorenena, vaikkakin liian vähän.
Eikö voi syödä tuoreita vihanneksia?? Liian vaikeaa av-mammoille, pitää ostaa pussitettuja pakastevihanneksia?
Meillä syödään paljon kasviksia, kauden juureksia, salaattia yms yms. Rakastamme Välimeren alueen kasvisruokia, erityisesti turkkilaisia ja myös libanonilaisia. Ruuan lisukkeeksi teemme usein esim tuorewokkia - ei koskaan pakastepussista!!
Tuoreiden vihannesten syöjät tuhoavat luontoa, niin paljon heitetään pilaantunutta vihannesta roskiin. Pakastevihanneksista ei mene roskiin yhtään. Pakasteet ja säilykkeet ovat paras keino vähentää hukkaan heitettyä ruokaa. Surullista, että jotkut eivät vain ajattele.
hyi hyi hyi ja yäk.