Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies miettii; minulla on seksikäs olo

Vierailija
08.02.2014 |

Olen ollut useamman päivän ilman leipää, turhimpia maitotuotteita ja herkkuja. Äsken olin taas salilla ja kävelin 1,5 tuntia. Kasvot näyttävät kapeammilta ja vyötärökin melko normaalilta. Poseerasin vähän peilin edessä ennen suihkua.

Salilla oli joku ihan asiallisen näköinen, jolla oli sopivan kokoiset silmälasit. En kuitenkaan hakenut hänen katsettaan varsinaisesti, vaikka liikkeeni olivat rennot. Kävin sitten Subissa paluumatkalla ja sielläkin oli vähän samanlainen tyttö tiskin takana; silmälasit tasapäistävät. Kohtelias oli mutta mitäpä se merkitsee.

Sekin vaikuttaa että olen koko päivän kuunnellut vanhaa ja sytyttävää elokuvamusiikkia.

http://www.youtube.com/watch?v=JxFdkNRmiEQ

Tämän biisin keksin vasta tänään; tosi vaikuttava: http://www.youtube.com/watch?v=6ciBsQ_Tjws

Vähän tuommoisia hassuja ja naivistisia biisejä mutta kivoja.

Tänään kuten niin monena muuna päivänä niin monena muuna vuonna nuo majesteettiset fiilikset valuvat kuitenkin hiljaa viemäriin, koska ne pitää kokea yksin ja kuvitella olevansa jossakin erilaisessa todellisuudessa. Eihän oikea elämä ole kokonaisuutena yhtä räiskyvää kuin elokuvassa, mutta jotakin tähtihetkiä siinäkin voisi joskus olla. Jos ei muuta, niin voisi kuunnella vaikka jotakin sopivan mahtipontisen romanttista musiikkia sen asianmukaisen seuralaisen kanssa, niin sitten sillä omalla elämällä olisi semmoinen pienimuotoinen soundtrack, joka ikuistaisi sitä hetkeä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
2/4 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän se on sun klikkis. Sä olet liian romanttinen. Sorry kulta.

Meidänkin suhteessa mies on se jota pitää rupsuttaa ja lirkutella ja kehua päivittäin. Hän laittelee kynttilöitä ja nauttii suklaasta (okei, mäkin!!) ja punaviinistä. hän on se visuaalisempi: mullahan niitä hepeniä pitää olla, hän kelpaa lihaksineen mulle alastomana.. hieman tuoreelta hieltä tuoksuen. oijee.. ja nyt se on se sitten reissussa. perkele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2014 klo 00:53"]

Tässähän se on sun klikkis. Sä olet liian romanttinen. Sorry kulta.

Meidänkin suhteessa mies on se jota pitää rupsuttaa ja lirkutella ja kehua päivittäin. Hän laittelee kynttilöitä ja nauttii suklaasta (okei, mäkin!!) ja punaviinistä. hän on se visuaalisempi: mullahan niitä hepeniä pitää olla, hän kelpaa lihaksineen mulle alastomana.. hieman tuoreelta hieltä tuoksuen. oijee.. ja nyt se on se sitten reissussa. perkele.

[/quote]Kiitos vastauksesta mutta en ihan ymmärrä miten nämä asiat nyt liittyvät toisiinsa.

En tietääkseni sanonut tarvitsevani erityishuomiota suhteessa naiseen? Vaan että olisi kiva voida jakaa joitakin asioita muidenkin kuin vain itsensä kanssa ja saada itseKIN jonkinlaista huomiota. Siinä kaikki.

Eiköhän mies ole lähes aina visuaalisempi. Naiset eivät halua liikaa kilpailua tässä asiassa; liian hyvä kroppa tai liian hyvät vaatteet yms. saa naisen epävarmaksi. Ei minulla pelkoa liian hyväksi tulemisesta ole.

Vierailija
4/4 |
08.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostatpa erittäin oudolta tyypiltä...