Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut 20 kiloa, mutta en ole saavutuksestani yhtään iloinen

Vierailija
07.02.2014 |

En koe olevani mitenkään erilainen kuin ennen laihdutusta. Ehkä tämän vuoksi painoa on vaikea pitää, kun tämä normaalipaino ei "tunnu miltään" erityiseltä. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyvästi terveelliset elintavat on se juttu.

Vierailija
2/17 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:09"]

Pysyvästi terveelliset elintavat on se juttu.

[/quote]

Se on pyrkimys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole.Minulta loppui monet vaivat ja kivut, kun laihdutin. Oli kyllä yksi elämäni järkevimpiä päätöksiä

Vierailija
4/17 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se tunnu jos ulkomuoto ei huomattavasti muutu. Itse oon huomannut että jo 5kg tiputus tuntuu mahtavalta, kun lihakset tulee paremmin esille ja esim. vatsalihakset näkyy ja käsivarsista erottaa lihakset. Mut jos ei oo lihaksia niin eipä se elämä siitä juuri hetkahda? 

Vierailija
5/17 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin puolet vähemmän takaisin sopivasti normaalipainon puolelle. Ympäristöstä tulee pelkästään positiivisia kommentteja, mutta itsestä ei tunnu oikein miltään :( Kun kevät koittaa, saatan olla kovan kuntoiluinnostukseni vuoksi entistäkin timmimpi, joten sitten kunnon kauppaan farkkuostoksille. Jospa se siitä lähtis tämä uus hoikempi elämä sujumaan :)

Vierailija
6/17 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo niinpä. Kannattaa hei nyt ihan vaan sovinnolla ottaa ne 20 kiloa takaisin korkoineen, niin voi sitten sen jälkeen huudella kovaan ääneen miten

a) onni ei katso vaakaa

b) olet ollut laiha ja tiedät mitä se on, mutta haluat silti olla juuri tuollainen kuin olet c) onnellinen olet vaikka sinulla on 20kg (+10kg) ylipainoa etkä vaihtaisi sitä normaalipainoon.

Sen lisäksi voit alapeukuttaa kaikkia laihdutusjuttuja ja ruokavaliotarkasteluja. Voit myös aloittaa av:lla silloin tällöin jonkun "söin juuri navetallisen naudan jauhelihaa ja kokonaisen Dumle-pussin, kysy jotain" -jutun. Tsemppiä ja jaksuhali!

Vierailija
7/17 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kasvotkin näytä paremmalta? Luulisi senkin motivoivan. Kaksoisleuka ei sovi kenellekkään.

Vierailija
8/17 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:15"]

Minulla ei ole.Minulta loppui monet vaivat ja kivut, kun laihdutin. Oli kyllä yksi elämäni järkevimpiä päätöksiä

[/quote]

Minulla ei ole mikään muuttunut, mikää muu kuin se paino.

ap

Vierailija
9/17 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:30"]

Eikö kasvotkin näytä paremmalta? Luulisi senkin motivoivan. Kaksoisleuka ei sovi kenellekkään.

[/quote]

En ole koskaan ollut kaunotar naamastani, enkä edelleenkään ole.

ap

Vierailija
10/17 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa syödä protskuja ettei lihakset katoa tietyistä paikoista.

Vierailija
11/17 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on nykyinen paino? Pituus? Kehonkoostumus muuten (ts. harrastatko/oletko harrastanut ikinä aktiivisesti mitään liikuntaa, syötkö terveellisesti vai enemmän roskaruoka-sokeri-linjalla?)

Vierailija
12/17 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se tunnu jos ulkomuoto ei huomattavasti muutu. Itse oon huomannut että jo 5kg tiputus tuntuu mahtavalta, kun lihakset tulee paremmin esille ja esim. vatsalihakset näkyy ja käsivarsista erottaa lihakset. Mut jos ei oo lihaksia niin eipä se elämä siitä juuri hetkahda? 

[/quote]

Minua ei ilahduta se, että Hei, tuossa on reisilihas. Kyllä minä sen tiedän, että reisissä on reisilihakset ja käsissäkin jotain lihaksia on. Ruumiin palvonta on ällöä, siis sellainen, että ihastellaan lihasten kokoa. Se on ihan turhaa. Ja siis harrastan kyllä liikuntaa aktiivisesti.

ap

Vierailija
13/17 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö liikkuminen tunnu paremmalta? Se että voit tehdä asioita joita et voinut tehdä aiemmin? Jaksaa nousta portaita hengästymättä? ym.

Vierailija
14/17 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:37"]

[/quote]

Minua ei ilahduta se, että Hei, tuossa on reisilihas. Kyllä minä sen tiedän, että reisissä on reisilihakset ja käsissäkin jotain lihaksia on. Ruumiin palvonta on ällöä, siis sellainen, että ihastellaan lihasten kokoa. Se on ihan turhaa. Ja siis harrastan kyllä liikuntaa aktiivisesti.

ap

[/quote]

Mikä sinua ilahduttaa? Syöminen?

Vierailija
15/17 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laihdutin puolet vähemmän takaisin sopivasti normaalipainon puolelle. Ympäristöstä tulee pelkästään positiivisia kommentteja, mutta itsestä ei tunnu oikein miltään :( Kun kevät koittaa, saatan olla kovan kuntoiluinnostukseni vuoksi entistäkin timmimpi, joten sitten kunnon kauppaan farkkuostoksille. Jospa se siitä lähtis tämä uus hoikempi elämä sujumaan :)

[/quote]

ehkä se fiilis iskee sitten vasta kesällä uimarannalla ;)

ap

Vierailija
16/17 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa syödä protskuja ettei lihakset katoa tietyistä paikoista.

[/quote]

Syöty on ihan okei.

ap

Vierailija
17/17 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 22:39"]

[/quote]

ap

[/quote]

Mikä sinua ilahduttaa? Syöminen?

[/quote]

Vaikkapa uusien asioiden oppiminen, kun opiskelen.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi