Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaiset keski-ikäiset ja nuoret naiset ovat tosi hyviä...

Vierailija
07.02.2014 |

...ottamaan todella vittumaisen ja ylimielisen ilmeen kävellessään kauppakeskuksessa. Selkä suorana, höyhentoppatakissaan, Prisman kassi kauniisti ranteesta riippuen. Ilme loihditaan kasvoille heti kun vastaan astelee itseään iloisempi ja/tai kauniimpi naissukupuolen edustaja. Vaihtoehtoinen opeteltu ilme on virnuiluilme "sä et oo enää yhtä nuori kuin mä", "sä et oo yhtä rikas kuin mä". 

t. sivustaseurannut mies

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm mä yleensä hymyilen vastaantuleville naisille ja useimmat mulkoilee takaisin. Olen yleensä kauniimpi kuin he. Ehkä en tosiaan hymyilisi heille jos kokisin heidät uhkana.

Vierailija
2/11 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin hymyilen vastaantuleville, Suomessa ja ulkomailla. Vähintäänkin suhtaudun ventovieraisiin neutraalin ystävällisesti. Olen huomannut, että tapa herättää toisinaan ihmettelyä nimenomaan Suomessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?

Vierailija
4/11 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hymyilen kanssa. Toivottavasti en näytä kylähullulta. T. Keski-ikäinen nainen

Vierailija
5/11 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuisko siitä että naama roikkuu jos ei hymyile, ja kyllä, kylähullulta näyttää jos yksin hymyilee vieraille vastaantulijoille. Eli omituinen ilme kyllä tulee naamaan, jos joku vieras hymyilee kun kävelee kauppakeskuksessa vastaan, omalla kylätiellä kyllä hymyilen tutuille vastaantulijoille.

Vierailija
6/11 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 17:16"]

Johtuisko siitä että naama roikkuu jos ei hymyile, ja kyllä, kylähullulta näyttää jos yksin hymyilee vieraille vastaantulijoille. Eli omituinen ilme kyllä tulee naamaan, jos joku vieras hymyilee kun kävelee kauppakeskuksessa vastaan, omalla kylätiellä kyllä hymyilen tutuille vastaantulijoille.

[/quote]Voisitko selittää mikä siinä hymyilemisessä on niin omituista? Minusta on paljon omituisempaa katsoa ventovierasta vihaisesti ja epäystävällisesti. Ei sen hymyn täydy olla kuin ystävällinen ilme katseiden kohdatessa. Ihmiset, jotka katsovat minuun ensin ja kun huomaan heidän katseensa ottavat ylimielisen ja halveksuvan ilmeen vaikuttavat suoraan sanottuna melko erikoisilta ja tekevät itsensä naurunalaiseksi. Muualla mailla ollaan reilusti suoria, kiinnostuneita muista ja iloisia. Kontaktin ottaminen ei ole millään muotoa hävettävää. 

Vierailija
7/11 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä pahaa sun äiti teki sulle kun olit pieni?

Vierailija
8/11 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 16:56"]"sä et oo enää yhtä nuori kuin mä", 

t. sivustaseurannut mies

[/quote]

Henkilöt olivat siis ennen yhtä nuoria, mutta eivät enää?

Vierailija
9/11 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 17:21"]

Muualla mailla ollaan reilusti suoria, kiinnostuneita muista ja iloisia.

[/quote]

Suomessa ollaan lähtökohtaisesti oltu reilusti suoria, ja muilla mailla vierahillakin siihen on erehdytty viimeistään jaksamisen ehtyessä.

Vierailija
10/11 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki meistä vanhenee. Nuoret eivät tätä tietenkään tajua. Eikä näköjään miehet.

Vierailija
11/11 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen ilme tietoisesti. On sellainen ammatti, että pakko vetää toi: "Älä vaan puhu mulle!" -ilme päälle. Vältän katsekontaktia kaikkien kanssa. Muuten joutuu vapaa-ajallakin kuuntelemaan muiden murheita.