Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ajatellut M25:ttä enemmän kuin kehtaan edes myöntää

Vierailija
28.10.2020 |

Taidan olla ihastunut.

Jos luet tämän, niin moi vaan. Olet ihana!

N31

Kommentit (154)

Vierailija
141/154 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös yksi lisää ihailijakerhoon. Jotain niin sympaattista ja vilpitöntä sinussa M25 kyllä on, jotenkin niin hyväntahtoinen. Sun kommentit osuu aina silmään ja tulee hyvä mieli. Jatkahan samaan malliin söötti poika.

-N36

Jos joku mies kutsuisi tällä palstalla 25-vuotiasta naista tytöksi niin sanottaisiin kuinka mies ei ole kiltti ja vihaa naisia. Tässä teidän käyttäytymisessä ei ole kyllä mitään järkeä.

Tämän ketjun naiset on myös niin malliesimerkkejä naisista jotka sanoo "olisit kyllä minulle aivan unelmapuoliso MUTTA..."

Hassua huomata kuinka naispelko26 tilalle on tullut joillekin naisille nyt uusi toteemi. Naispelkoon on kyllästytty ja sitä on alettu haukkumaan.

Missä viestissä on sanottu "olisit kyllä minulle aivan unelmapuoliso MUTTA..."?

Vierailija
142/154 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nössö

Nukkuu pehmolelujen kanssa

Pelkää naisia

Pelkää verta

Ei saa sanaa suustaan oikeassa elämässä

Työtön

Hirveä murre

Joo ei jatkoon.

Tuoho täytyy korjata, et Aloy plush on sängyn nurkas, nii en nuku se kainalossa. :) Pelkään ihmisii, en pelkästään naisia. Tuoho ku lisäät vielä ne kaikki ongelmat, mistä et oo kuullu, nii juokset karkuun. :D M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/154 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tällainen M39 ei kelpaa kenellekään?

M39

Me ei tiedetä susta mitään.

Mitä pitäisi tietää?

M39

Vierailija
144/154 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös yksi lisää ihailijakerhoon. Jotain niin sympaattista ja vilpitöntä sinussa M25 kyllä on, jotenkin niin hyväntahtoinen. Sun kommentit osuu aina silmään ja tulee hyvä mieli. Jatkahan samaan malliin söötti poika.

-N36

Kiitos paljon. :) On mius myös ongelmii, mut yritän olla kiltti ja ystävällinen kaikille ja positiivine. :) Tuosta poika sanasta normaalisti huomauttaisin, mut kait vanhemmat ihmiset voi sanoo noin. :D M25

Samoin minä huomauttaisin jos joudun kategoriaan "vanhemmat ihmiset" :D Kaikki alle 30v on mulle poikia mutta se on kehu ;) don't worry.  Tässä sulla meneekin ilta kivasti kun saat vastailla faniposteihin.

N36

Ei ollu tarkotus sanoo vanhaksi. :D Et todellakaa oo tuossa iässä wanha. :) Juu, oli tarkotus pelata šakkii, mut yritän olla kohtelias ja vastata asiallisii viesteihi. :) Ja ei miuu tarvitse fanittaa, en oo kaikkien aikojen ylivoimaisesti paras jalkapalloseura, Girona FC. :D M25

Kiitos, niin kai se on vähän asenteesta kiinni myös tuo ikääntyminen :) Hauskaa iltaa sulle sinne!

N36

Vierailija
145/154 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-N36

Kiitos paljon. :) On mius myös ongelmii, mut yritän olla kiltti ja ystävällinen kaikille ja positiivine. :) Tuosta poika sanasta normaalisti huomauttaisin, mut kait vanhemmat ihmiset voi sanoo noin. :D M25

Samoin minä huomauttaisin jos joudun kategoriaan "vanhemmat ihmiset" :D Kaikki alle 30v on mulle poikia mutta se on kehu ;) don't worry.  Tässä sulla meneekin ilta kivasti kun saat vastailla faniposteihin.

N36

Ei ollu tarkotus sanoo vanhaksi. :D Et todellakaa oo tuossa iässä wanha. :) Juu, oli tarkotus pelata šakkii, mut yritän olla kohtelias ja vastata asiallisii viesteihi. :) Ja ei miuu tarvitse fanittaa, en oo kaikkien aikojen ylivoimaisesti paras jalkapalloseura, Girona FC. :D M25

Kiitos, niin kai se on vähän asenteesta kiinni myös tuo ikääntyminen :) Hauskaa iltaa sulle sinne!

N36

Tuo o totta! Illan jatkoi myös siulle. :) M25

Vierailija
146/154 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kaverissa henkilöityy se, mikä ero on k'ilttimiehellä ja kiltillä miehellä. Tykkään.

Jos mitään eroa on, niin se ei näy lopputuloksessa.

Ilman naista jäävät molemmat.

Niin no. Tarjokkaita tässäkin ketjussa aika monta.

Voihan sitä puhua täällä netissä anonyyminä vaikka mitä, mutta se oikeasti tarjolle asettuminen ei taida ketjun naisilta onnistua. Samaa on nähty täällä jo monta kertaa aiemminkin.

M31

Vierailija
147/154 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-N36

Jos joku mies kutsuisi tällä palstalla 25-vuotiasta naista tytöksi niin sanottaisiin kuinka mies ei ole kiltti ja vihaa naisia. Tässä teidän käyttäytymisessä ei ole kyllä mitään järkeä.

Tämän ketjun naiset on myös niin malliesimerkkejä naisista jotka sanoo "olisit kyllä minulle aivan unelmapuoliso MUTTA..."

Hassua huomata kuinka naispelko26 tilalle on tullut joillekin naisille nyt uusi toteemi. Naispelkoon on kyllästytty ja sitä on alettu haukkumaan.

Tämä! Olin aikeissa postata jotain hyvin samansuuntaista, mutta sinä ehdit ensin.

M31

Vierailija
148/154 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa ihan mukavalle, joskin hieman yksinkertaiselle ja naiiville.

Mitäs voimme odottaa henkilöstä, joka väittää olevansa mies lähettelemällä hymiöitä palstalle...

Vierailija
149/154 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-N36

Tämä! Olin aikeissa postata jotain hyvin samansuuntaista, mutta sinä ehdit ensin.

M31

Älkää nyt jaksako. Mun itsetuntoni ei ole ikinä ollut minkään hyväntahtoisen tytöttelyn varassa, tässä iässä olisi jopa kohteliaisuus :D. Mutta osaa naisetkin välillä toki ottaa itseensä vaikka mistä, en sitä kiellä. Älkää nyt lähtekö negatiiviselle linjalle silti, tämä on ihan kiva hyvänmielen ketju. 

N36

Vierailija
150/154 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan palstaile tarpeeksi kun en ole törmännyt häneen. Missä hänen juttujaan pääsisi lukemaan?

Vierailija
151/154 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan Jannika. Olen huomannut, mutta sinulla ei kylläkään ole mahkuja.

Vierailija
152/154 |
29.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi susta ei kuulu mitään, oletko unohtanut minut?

Vierailija
153/154 |
30.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

You know who kirjoitti:

Mitä vttua?! Saako naisia olemalla pehmeämpi kuin laventeri kuplakylpy? No näköjään kun katsoo kaduilla minkälaisia lelukoiria naisilla on vedettävinään. Hyvä on sitten... mutta kuka on mun mielitettyni?

Olisitko se sinä? ;)

Miksi et jo ota minuun yhteyttä?

Vierailija
154/154 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä oikeasti sama tyyppi kuin M28?