Olen ajatellut M25:ttä enemmän kuin kehtaan edes myöntää
Taidan olla ihastunut.
Jos luet tämän, niin moi vaan. Olet ihana!
N31
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Nössö
Nukkuu pehmolelujen kanssa
Pelkää naisia
Pelkää verta
Ei saa sanaa suustaan oikeassa elämässä
Työtön
Hirveä murreJoo ei jatkoon.
Tuoho täytyy korjata, et Aloy plush on sängyn nurkas, nii en nuku se kainalossa. :) Pelkään ihmisii, en pelkästään naisia. Tuoho ku lisäät vielä ne kaikki ongelmat, mistä et oo kuullu, nii juokset karkuun. :D M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tällainen M39 ei kelpaa kenellekään?
M39
Me ei tiedetä susta mitään.
Mitä pitäisi tietää?
M39
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi lisää ihailijakerhoon. Jotain niin sympaattista ja vilpitöntä sinussa M25 kyllä on, jotenkin niin hyväntahtoinen. Sun kommentit osuu aina silmään ja tulee hyvä mieli. Jatkahan samaan malliin söötti poika.
-N36
Kiitos paljon. :) On mius myös ongelmii, mut yritän olla kiltti ja ystävällinen kaikille ja positiivine. :) Tuosta poika sanasta normaalisti huomauttaisin, mut kait vanhemmat ihmiset voi sanoo noin. :D M25
Samoin minä huomauttaisin jos joudun kategoriaan "vanhemmat ihmiset" :D Kaikki alle 30v on mulle poikia mutta se on kehu ;) don't worry. Tässä sulla meneekin ilta kivasti kun saat vastailla faniposteihin.
N36
Ei ollu tarkotus sanoo vanhaksi. :D Et todellakaa oo tuossa iässä wanha. :) Juu, oli tarkotus pelata šakkii, mut yritän olla kohtelias ja vastata asiallisii viesteihi. :) Ja ei miuu tarvitse fanittaa, en oo kaikkien aikojen ylivoimaisesti paras jalkapalloseura, Girona FC. :D M25
Kiitos, niin kai se on vähän asenteesta kiinni myös tuo ikääntyminen :) Hauskaa iltaa sulle sinne!
N36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös yksi lisää ihailijakerhoon. Jotain niin sympaattista ja vilpitöntä sinussa M25 kyllä on, jotenkin niin hyväntahtoinen. Sun kommentit osuu aina silmään ja tulee hyvä mieli. Jatkahan samaan malliin söötti poika.
-N36
Kiitos paljon. :) On mius myös ongelmii, mut yritän olla kiltti ja ystävällinen kaikille ja positiivine. :) Tuosta poika sanasta normaalisti huomauttaisin, mut kait vanhemmat ihmiset voi sanoo noin. :D M25
Samoin minä huomauttaisin jos joudun kategoriaan "vanhemmat ihmiset" :D Kaikki alle 30v on mulle poikia mutta se on kehu ;) don't worry. Tässä sulla meneekin ilta kivasti kun saat vastailla faniposteihin.
N36
Ei ollu tarkotus sanoo vanhaksi. :D Et todellakaa oo tuossa iässä wanha. :) Juu, oli tarkotus pelata šakkii, mut yritän olla kohtelias ja vastata asiallisii viesteihi. :) Ja ei miuu tarvitse fanittaa, en oo kaikkien aikojen ylivoimaisesti paras jalkapalloseura, Girona FC. :D M25
Kiitos, niin kai se on vähän asenteesta kiinni myös tuo ikääntyminen :) Hauskaa iltaa sulle sinne!
N36
Tuo o totta! Illan jatkoi myös siulle. :) M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä kaverissa henkilöityy se, mikä ero on k'ilttimiehellä ja kiltillä miehellä. Tykkään.
Jos mitään eroa on, niin se ei näy lopputuloksessa.
Ilman naista jäävät molemmat.
Niin no. Tarjokkaita tässäkin ketjussa aika monta.
Voihan sitä puhua täällä netissä anonyyminä vaikka mitä, mutta se oikeasti tarjolle asettuminen ei taida ketjun naisilta onnistua. Samaa on nähty täällä jo monta kertaa aiemminkin.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-N36
Jos joku mies kutsuisi tällä palstalla 25-vuotiasta naista tytöksi niin sanottaisiin kuinka mies ei ole kiltti ja vihaa naisia. Tässä teidän käyttäytymisessä ei ole kyllä mitään järkeä.
Tämän ketjun naiset on myös niin malliesimerkkejä naisista jotka sanoo "olisit kyllä minulle aivan unelmapuoliso MUTTA..."
Hassua huomata kuinka naispelko26 tilalle on tullut joillekin naisille nyt uusi toteemi. Naispelkoon on kyllästytty ja sitä on alettu haukkumaan.
Tämä! Olin aikeissa postata jotain hyvin samansuuntaista, mutta sinä ehdit ensin.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa ihan mukavalle, joskin hieman yksinkertaiselle ja naiiville.
Mitäs voimme odottaa henkilöstä, joka väittää olevansa mies lähettelemällä hymiöitä palstalle...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-N36
Jos joku mies kutsuisi tällä palstalla 25-vuotiasta naista tytöksi niin sanottaisiin kuinka mies ei ole kiltti ja vihaa naisia. Tässä teidän käyttäytymisessä ei ole kyllä mitään järkeä.
Tämän ketjun naiset on myös niin malliesimerkkejä naisista jotka sanoo "olisit kyllä minulle aivan unelmapuoliso MUTTA..."
Hassua huomata kuinka naispelko26 tilalle on tullut joillekin naisille nyt uusi toteemi. Naispelkoon on kyllästytty ja sitä on alettu haukkumaan.
Tämä! Olin aikeissa postata jotain hyvin samansuuntaista, mutta sinä ehdit ensin.
M31
Älkää nyt jaksako. Mun itsetuntoni ei ole ikinä ollut minkään hyväntahtoisen tytöttelyn varassa, tässä iässä olisi jopa kohteliaisuus :D. Mutta osaa naisetkin välillä toki ottaa itseensä vaikka mistä, en sitä kiellä. Älkää nyt lähtekö negatiiviselle linjalle silti, tämä on ihan kiva hyvänmielen ketju.
N36
En varmaan palstaile tarpeeksi kun en ole törmännyt häneen. Missä hänen juttujaan pääsisi lukemaan?
Heippa vaan Jannika. Olen huomannut, mutta sinulla ei kylläkään ole mahkuja.
Miksi susta ei kuulu mitään, oletko unohtanut minut?
You know who kirjoitti:
Mitä vttua?! Saako naisia olemalla pehmeämpi kuin laventeri kuplakylpy? No näköjään kun katsoo kaduilla minkälaisia lelukoiria naisilla on vedettävinään. Hyvä on sitten... mutta kuka on mun mielitettyni?
Olisitko se sinä? ;)
Miksi et jo ota minuun yhteyttä?
Onko tämä oikeasti sama tyyppi kuin M28?
Missä viestissä on sanottu "olisit kyllä minulle aivan unelmapuoliso MUTTA..."?