Kuinka monella miehellä nousee heppi pystyyn kun puhutaan naimisiin menosta??
Hei kanssaeläjät, haluan jakaa kanssanne yhden mieltäni kovasti askarruttavan asian..
Juttu koskee ystäväni uutta miesystävää.. Kerron teille asian kuten ystäväni sen on minulle kertonut, hänen uuden miesystävänsä puheet herättävät minussa epäluottamusta ja olen melko huolissani. Ystäväni ei itse tunnu epäilevän miehen puheita ja tuntuu olevan kovin rakastunut kyseiseen häiskään. Kerron asian kuten toverini sen on minulle esittänyt, sanavalintoja toki hiukan kaunistellen tekstin painokelpoisuuden vuoksi.
"Olipa satumainen syyskuun yö, pohjoisen taivaan ja täydenkuun alla. Nuoripari istui lapissa pohjoisen järven rannalla tulen loimussa, toisiaan silmiin katsellen. Suhde oli vielä orastava, mutta kumpikin vannoi rakkauttaan. Jotenkin keskustelu kääntyi naimisiin menemiseen, jolloin herrasmies kertoi kuinka pelkkä ajatus kyseisen naisen kanssa naimisiin menemisestä nostaa häneltä m#@$n pystyyn."
Nyt kysynkin kanssasisaret ja veljet, tulisiko ystäväni mielestänne huolestua herran puheista? Voiko tällainen asia todella nostattaa miehessä moisia paikkoja ja tunteita? Toivon rehellistä ja asiallista keskustelua aiheesta. Kiitos jo valmiiksi!
Nim. kaverin puolesta kyselen
Kommentit (7)
Sanoisinko että otat turhan vakavasti.
Mitä pahaa siinä oli? He eivät varmaankaan ole säntäämässä siltä 'seisomalta' naimisiin? Minusta tuo on ihastuneen miehen ei kovin harkittua puhetta ja siinä kohdassa ihan paikallaan. Etkö luota ystäväsi arvostelukykyyn? Onko mies sanonut myös jotain oikeasti kornia?
Olisiko tuo sukua sille, että emotionaalinen läheisyys, esimerkiksi tosi henkilökohtaisista asioista avautuminen tai jopa kumppanin itkeminen, voi aiheuttaa erektion? Tämä tunnetaan nimellä "emotional boner". Sori Cosmo-linkki, mutta tämä löytyi nopeiten: https://www.cosmopolitan.com/sex-love/a27241337/emotional-boners/
Ilahduttavaa saada vastauksia, kiitos kaikille osallistuneille..
Tutustuin artikkeliin jonka laitoit, olinkin epäillyt voisiko kyse olla jostain tämän suuntaisesta, tosin on myönnettävä, että ensisijainen ajatukseni asiasta on se, että tällä miehellä kirjoittaa ihan huolella...
Ehkä tuo voisi kuitenkin olla vastaus aiheeseen, uskotteko tuollaisen miehen hyviin tarkoitusperiin? Juttua lukiessani huolestuin myös onko oikein miehekästä ja normaalia tuntea tuollaisia tunteita. Voisitteko miehet valaista asiaa?? En nyt myöskään osaa ehkä nähdä kyseistä herraa näin neitimäisenä ajatuksineen, kyseessä on kuitenkin partakuorintaa antava karskin oloinen mies joka oli pieraissut jo ensimmäisillä treffeillä. Ilmeisesti hänestä löytyy (ainakin ystävieni puheiden perusteella) myös pehmeämpi puoli.
Kysymykseen enkö luota ystäväni arvostelukylyyn voisin vastata sen pettäneen joskus aiemminkin. Hän haluaa uskoa liian helposti hyvää ihmisten tarkoitusperistä..
Nim. kaverin puolesta kyselen
Vierailija kirjoitti:
Olisiko tuo sukua sille, että emotionaalinen läheisyys, esimerkiksi tosi henkilökohtaisista asioista avautuminen tai jopa kumppanin itkeminen, voi aiheuttaa erektion? Tämä tunnetaan nimellä "emotional boner". Sori Cosmo-linkki, mutta tämä löytyi nopeiten: https://www.cosmopolitan.com/sex-love/a27241337/emotional-boners/
Tunnustan. Emotional boner on mulle asia.
Jospa se oli vain suurta innostusta ilmentävä kielikuva? Jotkut ehkä voi tuollaista sanavalintaa käyttää, vaikkei konkreettisesti fyysistä erektiota tarkoittaisikaan.
No, ei mulla kyllä alkanut seisoa kun mentiin naimisiin vasta yli 10 vuoden avoliiton ja pari vuotta pidemmän seurustelun jälkeen. Alkuaikoina nyt saattoi seistä puolison lähellä ollessa muuten vaan mutta kyllä toi avioliitto on lähinnä käytännön syistä solmittu. Ekan lapsen tekeminen kyllä kiihotti vähän normipanoa enemmän, kun tiesi ettei ole ehkäisy käytössä laukoessa siementä vakoon.
No jos on vaikka uskovainen, eikä harrasta seksiä ennen avioliittoa, niin kait se silloin voi kiihottaa ajatus naimisiinmenosta, kun aatokset on siellä hääyössä.
Mutta normijampalle, joka panee muutenkin, eikä vain naimisissa, niin... ei.