Eikö huoltomiehet enää soita kelloa asuntoon mennessään, tulevat vielä reilusti sovitun ajan ulkopuolella?
Huoltomies marssii sisään ovikelloa soittamatta 50minuuttia sovitun aikataulun jälkeen? Mielestäni röyhkeää käytöstä
Kommentit (7)
Ei meidän taloon vaan yksikään huoltomies tule, kun avaimet on vain meidän perheellä. Ovikelloa soittamalla pääsee sisälle, jos on asiaa.
Kyllä soitamme 😊ja jos ei avaa niin huudamme ovella "huoltomies!", siis siinä tapauksessa että on sovittu että asuntoon saa mennä yleisavaimella.
Juu eivät näytä soittelevan, minä olin kädellä kun ovelta alkaa kuulu rapinaa, huoltomieshän sieltä melkein tunnin sovitun ajan jälkeen. Tais kääntyä kannoillaan kun hädissään suljin poket ruudulta ja pomppasin toiseen huoneeseen housuja pukemaan. Ei sitä ainakaan näkynyt enää, kun sain housut jalkaan. Meni toiseen asuntoon, enkä mennyt kyselelemään, että mitähän asia koski, kun piti tulla kurkkaamaan? Ovelta näkyy suoraan ruudulle, ehkä se näki tilanteen. Näköjään pitää laittaa seuraavana turvalukkoon, niin ei huoltomiehet yllätä.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten joku edellinen keikka on venynyt yllättävästi, kaikki aikataulut kusee ja siinä kiireessä on vahingossa yhden kerran unohtanut soittaa ovikelloa.
Ja sen yhden kerran äijä bongaa mut vetelemässä hanskaan, yksikin tuommonen tilanne on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Juu eivät näytä soittelevan, minä olin kädellä kun ovelta alkaa kuulu rapinaa, huoltomieshän sieltä melkein tunnin sovitun ajan jälkeen. Tais kääntyä kannoillaan kun hädissään suljin poket ruudulta ja pomppasin toiseen huoneeseen housuja pukemaan. Ei sitä ainakaan näkynyt enää, kun sain housut jalkaan. Meni toiseen asuntoon, enkä mennyt kyselelemään, että mitähän asia koski, kun piti tulla kurkkaamaan? Ovelta näkyy suoraan ruudulle, ehkä se näki tilanteen. Näköjään pitää laittaa seuraavana turvalukkoon, niin ei huoltomiehet yllätä.
Kuinkahan usein tämmöstä käy, vois kuvitella että usein, varsinkin jos sovitun ajan ulkopuolella mennään asuntoon, eikä edes soiteta kelloa, nii aika monet on varmasti tuolloin yllätetty puuhassa jos toisessakin. Ihmettelen miksei tähän ole sääntösuomessa tehty lakia, josta rankastaan ankarasti sakoilla kotirauhan rikkomisesta, tuostahan pitää vähintään kaksi viikkoa aikaisemmin ilmoittaa, että ollaan tulossa ja sitte tullaan vielä väärään aikaan. Tuohan on todella yllättävä tilanne, johon ei voi valmistautua muuten kuin pitäytymällä yksityisasioiden tekemisestä niinä päivinä kun on odotettavissa huoltokäyntejä, nuohan saattaa olla vaikka koko viikoksi sovittuja aikoja, että tullaan x-y päivämääränä 8-16 välillä, sitten tullaankin kello 17 pimpottamatta.
Toissapäivänä joku tyyppi takoi mun ovea. Menin ovelle.
"Sori, väärä ovi". Mä asun siis suuressa kerrostalossa, ja tyyppi tuli hissillä takomaan suoraan mun ovea, ja sen jälkeen poistui suoraan ulos.
Että joo-o. Mikä lie.
Tai sitten joku edellinen keikka on venynyt yllättävästi, kaikki aikataulut kusee ja siinä kiireessä on vahingossa yhden kerran unohtanut soittaa ovikelloa.