Oletko rumempi vai kauniimpi kuin miehesi viimeisin ex?
Minä olen mielestäni aika samaa tasoa. Exänsä oli tavis ja minä myös.
Kommentit (19)
Olen omien kauneusihanteideni mukainen joten jos hän ei näytä minulta niin eihän se miltään näytä minun silmiini.
Ei kyllä kiinnosta pätkääkään. Parisuhteessa on muut asiat tärkeämpiä
Se riippuu katsojasta. Miehen eksä on japanilainen. Toista miellyttää ja toista ei.
Miehen mielestä olen kaunis kuten varmaan eksäkin oli, mutta itse en ala vertailla itseäni hänen eksäänsä.
Hoida pääsi kuntoon ja lopeta tyhjänpäiväinen vertailu.
No jos totta puhutaan niin joo oon. Mies sanoi, että ajatteli ettei saa kauniimpaa kuin ex, joten tyytyi.
En pysty edes nimettömänä vastaamaan tähän rehellisesti.
Olen kauniimpi kuin mieheni kaikki eksät yhteensä. Mieheni on ihana ja älykäs, mutta ailahteleva, uhkarohkea, vaikeasti lähestyttävä ja olen ainoa kaunis nainen, joka on mennyt halpaan. Ne muutamat eksät ovat kaikki mieheni rinnalla tavallisennäköisiä ja nuoruksi ihmisiksi aika tanakoita ja kömpelöitä, takertuvia, stalkkaavia ja yrittävät muuttaa toista mieleikseen. Mieheni ei siis ole kaikista suosituin, mutta haksahdin silti. Olen myös kauniimpi kuin aiempien tapailukumppanieni aiemmat, mutta niitä miehiä ajoi vielä pahemmin aate "se ei pane, joka valkkaa"
Olen 10v exää nuorempi ja se on pääasia. Toisekseen en ole synnyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina kauniimpi kuin exät. Olen sekopää myös.
Trolli sinä olet.
Ei kaunis tarkoita ikävää luonnetta, kateus tarkoittaa.
Exä on kauniimpi, mutta mä oon rakkaampi.
Muuten olen kauniimpi kuin ex, mutta ex on laiha ja minä valas. Kumpikaan ei olla kovia puunaamaan naamaa tai miettimään vaatekaaåpin sisältöä. Miehelle siis ilmeisesti muut asiat ulkoisia avuja tärkeämpiä.
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu katsojasta. Miehen eksä on japanilainen. Toista miellyttää ja toista ei.
Miehen mielestä olen kaunis kuten varmaan eksäkin oli, mutta itse en ala vertailla itseäni hänen eksäänsä.
Ei se niin paljon riipu katsojasta. Jos kyseessä oli hoikka japanilaismalli, symmetrisillä ja siroilla kasvoilla, suurilla silmillä ja pyöreällä pepulla, niin 95% ainakin miehistä pitää häntä kauniina. Jos taas kyseessä oli tanakka, pienisilmäinen, jykeväkasvoinen ja huonoryhtinen japsi, niin 5% pitää häntä kauniina.
Vierailija kirjoitti:
Surullista kun naiset luopuvat lapsihaaveista pärjätäkseen vielä nippanappa kilvassa miehistä muiden naisten kanssa. Useimmille lapsettomille naisille sanan lapseton käyttö onkin arkaa ja tämä käännetään sanaksi "synnyttämätön". Eli ei koe elämässä kehollisia ihmeitä eikä orgasmiakaan saa yhtä usein ja helposti, sen lisäksi ettei ole saanut omia lapsia. Miehelle, joka ei tykkää lapsista, sopii tietenkin että nainen luopuu tästä kaikesta vaikka senkin vuoksi, että hänen vetovoimansa on pienemmästä kiinni kuin useimmilla.
Olen ruma kuin petolinnunpersereikä. Olen huomattavasti kauniimpi.
Mielestäni rumempi. Mutta olen myös hänen ystävänsä. Ja esim. eksänsä lapsi on meidän kummityttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista kun naiset luopuvat lapsihaaveista pärjätäkseen vielä nippanappa kilvassa miehistä muiden naisten kanssa. Useimmille lapsettomille naisille sanan lapseton käyttö onkin arkaa ja tämä käännetään sanaksi "synnyttämätön". Eli ei koe elämässä kehollisia ihmeitä eikä orgasmiakaan saa yhtä usein ja helposti, sen lisäksi ettei ole saanut omia lapsia. Miehelle, joka ei tykkää lapsista, sopii tietenkin että nainen luopuu tästä kaikesta vaikka senkin vuoksi, että hänen vetovoimansa on pienemmästä kiinni kuin useimmilla.
Samaa mieltä :D ymmärrän lapsettomuuden monesta syystä, mutta se, että voi ilmoitella joka yhteydessä, ettei ole viettänyt puolta päivää synnärillä, on aika naurettava syy luopua omien lasten hankkimisesta. Nainen, joka on löytänyt kumppanin selvästi iäkkäämmästä miehestä, on ehkä syystäkin epävarma.
Kaikilla mittapuilla mitattuna olen huomattavasti rumempi kuin miehen ex: minä tavallisen ruma ja ex tavallisen nätti, mutta sinänsä lohduttavaa ettei mies ole ulkonäköämme verrannut (ääneen) ja kehuu minuakin seksikkääksi usein. Sen mies on ääneen sanonut jos ollaan edellisistä suhteista puhuttu, että luonteeltani olen 10+ exiinsä verrattuna. Mutta kyllähän sitä vähän geenejään ja perunanenäänsä sekä pyöreitä poskiaan kiroaa, kun ensi kerran tapasin miehen kavereita ja kaikkien kommentit olivat jälkikäteen jotenkin yllättyneitä, että ai se on vaan tuon näköinen. Odottivat vissiin jotain missiä, kun mies ei mikään rumilus ole itse.
Olen aina kauniimpi kuin exät. Olen sekopää myös.