Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmoittaisin äitini, jos tehtäisiin Himohamstraajat Finland =(

Vierailija
07.02.2014 |

ei nyt ihan niin paha tapaus kuin ne amerikkalaiset, mutta ei ole kaukana

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö äitisi saa mistään apua?

Vierailija
2/9 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 14:23"]

[/quote]
Niinkö sinä luulet, että hamstraaja haluaisi/kaipaisi apua, kun hän ei itse näe   tavarapaljoudessa mitään ongelmaa? Suuttuu, jos läheiset huomauttavat  tavaramäärästä. t. Hamsterin tytär

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on isoäidillä tätä samaa, mutta onneksi ei vielä siinä vaiheessa,että tavarapinojen ohi pitäisi kulkea raivattuja käytäviä pitkin. Rankka lapsuus on aiheuttanut sen, että kaikki säästetään, ja kaikkea keräillään, ja sitten taas ikä aiheuttaa sitä, että ruoka homehtuu kaappeihin.. Niin kauan kuin on rahaa ruokaan ja lääkkeisiin, eikä vaaratilanteita synny, saavat elää niin kuin haluavat

Vierailija
4/9 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on himohamstraaja. Mitään ei heitetä pois, ei mitään. Lisäksi sillä on tapana ostaa kun halvalla saa eli ostetaan vaikka 10 kengät jos ne maksaa parikymppiä pari, hänellähän ei ole varaa ostaa yksiä satasen kenkiä. Ei näe tässä mitään ristiriitaa.

Toisaalta kotona ei ole sotkuista/likaista. Kaikki tavarat on järjestyksessä, pinoissa, laatikoissa. Niitä pinoja ja laatikkoja riittää. Kaikki nurkat ja huoneet täynnä. Sieltä löytää kyllä aina tarvitsevansa. Jos pyydän etsimään jotain niin kyllä se viidessä minuutissa löytyy. Saa välillä raivareita meidän lapsien tavaroista. Viimeksi käydessäni äiti vaahtosi kahdesta 1000 palan palapelistä että nämäkin täällä vievät tilaa, mä hävitän nää saakelin palapelit. Ihan kuin kaksi laatikkoa tuntuisi siinä 6h:n tavarapaljoudessa yhtään. Törmäsin viimeksi laatikkoon, jossa oli noin 30 pez-karkkipäätä, mistäköhän kirpparilta niitäkin oli hamstrattu?

Olen sanonut että kun hänestä aika jättää, heitämme kaiken roskiin katsomatta onko joukossa arvokasta vai ei, koska meitä lapsia ei kiinnosta. Äitini kauhistelee niitä amerikan hamstraajia, vaikka ei tajua olevansa samanlainen, sillä erotuksella että kotonansa ei ole likaista tai haise jne.

Vierailija
5/9 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin äiti kyllä myöntää että tavaraa on paljon, mutta kun ei voi koskaan tietää mitä tarvii. Mutta likaista hänellä ei ole, muka. Vaan kun tavaraa pursuaa joka paikat täynnä niin väkisinkin pölyäkin kertyy. Ja keittiö lattia on tummanruskaa kuviollista muovimattoa, ei vaan äiti näe mitä kaikkea tahmaa sinne keittiön pöydän alle on tippunut. Pöytä on niin täynnä tavaraa, että kahvimukille ei aina löydy tilaa..

Vierailija
6/9 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 14:56"]Mun äiti on himohamstraaja. Mitään ei heitetä pois, ei mitään. Lisäksi sillä on tapana ostaa kun halvalla saa eli ostetaan vaikka 10 kengät jos ne maksaa parikymppiä pari, hänellähän ei ole varaa ostaa yksiä satasen kenkiä. Ei näe tässä mitään ristiriitaa.

Toisaalta kotona ei ole sotkuista/likaista. Kaikki tavarat on järjestyksessä, pinoissa, laatikoissa. Niitä pinoja ja laatikkoja riittää. Kaikki nurkat ja huoneet täynnä. Sieltä löytää kyllä aina tarvitsevansa. Jos pyydän etsimään jotain niin kyllä se viidessä minuutissa löytyy. Saa välillä raivareita meidän lapsien tavaroista. Viimeksi käydessäni äiti vaahtosi kahdesta 1000 palan palapelistä että nämäkin täällä vievät tilaa, mä hävitän nää saakelin palapelit. Ihan kuin kaksi laatikkoa tuntuisi siinä 6h:n tavarapaljoudessa yhtään. Törmäsin viimeksi laatikkoon, jossa oli noin 30 pez-karkkipäätä, mistäköhän kirpparilta niitäkin oli hamstrattu?

Olen sanonut että kun hänestä aika jättää, heitämme kaiken roskiin katsomatta onko joukossa arvokasta vai ei, koska meitä lapsia ei kiinnosta. Äitini kauhistelee niitä amerikan hamstraajia, vaikka ei tajua olevansa samanlainen, sillä erotuksella että kotonansa ei ole likaista tai haise jne.

[/quote]

No pian se menee siihenkin

Vierailija
7/9 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat on myös hamstraajia. Ärsyttävää.

Vierailija
8/9 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="07.02.2014 klo 14:23"]

[/quote]
Niinkö sinä luulet, että hamstraaja haluaisi/kaipaisi apua, kun hän ei itse näe   tavarapaljoudessa mitään ongelmaa? Suuttuu, jos läheiset huomauttavat  tavaramäärästä. t. Hamsterin tytär

[/quote]

Pitääkö tulla tänne itkemään jos ei kestä asiallisia kysymyksiä?

Vierailija
9/9 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini myös raahaa taloyhtiön roskiksesta kaikkea muka käyttökelpoista. Takavuosina toi mm. jonkun pois heittämiä päivityslevykkeitä (siis ihan niitä vanhanaikaisia korppuja) ym., koska "niissä voi olla jotain jännää". Ja ei todellakaan heittänyt niitä edes pois vaikka kielsin laittamasta niitä tietokoneeseen ja sanoin, ettei niillä mitään tee.

Tavaraa on makuuhuone aivan täynnä, nukkuu olohuoneen lattialla. Keittiön pöydällä ei ole voinut kuvitella syövänsä moneen vuoteen kun se on täynnä romua. Eteinen, olohuone ja kylppäri niin täynnä että juuri mahtuu liikkumaan.