Terveisiä makeistehtaalta :)
Tuli oltua aamupäivä Fazerin tehtaalla ja pieni lapsi minussa otti vallan kun päästiin alkuinfojen jälkeen maistelupuolelle, se uusi hieman miedompi chilisuklaa riisimuroilla höystettynä eikä maissilla oli aikas hyvää. Ostin Wienernougata rasiallisen kun reilulla 4e sai, samoin uutta minttu Susupaloja pussissa, täysxylitol-purkkaa kun sai 3psi/3,5e (meillä menee tod paljon täysxylitolpurkkaa ja tuo oli hyvä etu koska maksavat n.2.5e/psi), uutta Remix-karkkipusseja ja vähän muutakin:)
Enpä muuten tiennytkään, että Suomen myydyin suklaa eli F Sininen on ns ystävänpalveluksesta alkunsa saanut, ainoa tuoreesta maidosta tehtävä suklaa Pohjoismaissa, 1 levy sisältää 2 lasillista maitoa ja maitoa tuodaan kys tehtaalle 3 erää vuorokaudessa yht. 100 000l/vrk ja se kerätään 3000 suomalaiselta lehmältä..
Aika kivoilta vaikutti ne työsuhde-edut, saa syödä niin paljon makeaa ja suklaata kuin napa vetää joka vuorossa minkä tekee, on tosi monia liikuntajuttuja tarjolla työntekijöille päivittäin, jouluateria tietty ja joululahjat F tuotteista ja ne saa myös mm eläkkeellä olevat ex-työntekijät yms.
Ja hassu yksituiskohta, käyttävät sinisiä laastareita jos tarvis on, erottuvat mm suklaamassasta toisin kuin beiget..
Kommentit (11)
Hohhoijaa. Fazer on ainakin leipomopuolen työntekijöiltä karsinut kaikki mahdolliset henkilökuntaedut, jopa ilmainen kahvi vietiin. Liikuntaedut oli pari 5€ seteliä joulussa, niillähän liikkuu peräti kerran tai kahdesti.
Lisäksi palkkaavat aina vaan vähemmän suomalaisia, ammattitaitoisia leipureita, oman lehtensä mukaan panostavat Venäjälle nyt täysillä ja se näkyy kaikessa. Resursseja siirretään pois Suomesta kiihtyvällä tahdilla.
Minä käyn aina välillä Keski-Suomessa Pandan tehtaanmyymälässä; tuoreet lakut on niin hyviä.
Ette taida tietää mistä puhutte.
Joululahjan saa jokainen fazerin työntekijä sekä jokaisen työntekijän alaikäiset lapset (jokainen oman)
liikuntaseteleitä ostaa puoleen hintaan. En edes viitti luetella kaikkea mutta hyviä henkilökuntaetuja sopivasti ainakin minulle.
terveisin eräs työntekijä Fazerin suklaatehtaalta.
kiitos ap:lle mukavasta palautteesta :)
5 ei ole tainnut saada töitä Fzerilta kun noin ketuttaa..
saanko kysyä että mikä toi kahvinkeitin juttu on?
Et taida olla pääkaupunkiseudulta? Melkeinpä kaikki pääkaupunkiseudun lapset pääsevät vähintään kerran kouluaikana Fazerille.
Minä olen ollut muistaakseni neljä kertaa.