Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odottelen tässä täisampoon vaikuttamista

Vierailija
28.10.2020 |

Ai että, miten mukavaa, kun on täitartunta!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoo et täitartunta helpoin. Itsellä just syyhy (ei varaa lääkkeisiin) ja madot kans pahempi homma koskaniistä ei eroon pääse. Täi on helpoin loinen.

Vierailija
2/4 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoo et täitartunta helpoin. Itsellä just syyhy (ei varaa lääkkeisiin) ja madot kans pahempi homma koskaniistä ei eroon pääse. Täi on helpoin loinen.

No se kyllä totta. Mulla ei ole kojemusta muista, ei oo kihomatojakaan ollut. Kerroin lapsille juuri luteista, yöh...

Etkö saisi maksusitoomusta syyhylääkkeeseen?

Ao

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ötökät lähtee puutarhasta.

Vierailija
4/4 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se kyllä totta. Mulla ei ole kojemusta muista, ei oo kihomatojakaan ollut. Kerroin lapsille juuri luteista, yöh...

Etkö saisi maksusitoomusta syyhylääkkeeseen?

Ao

Meil on ollut luteitakin. Niistä pääsin raidilla eroon vaikkei kukaan usko.

En saa maksusitoumusta. Tulot hyvät mut menot vielä suuremmat mut niitä ei lasketa :( syyhylääkkeisiin menee kuudelle isolle ihmislle ihan sairaasti rahaa. Yks annos 40e ja se x2 kaikille. Lisäksi suositellaan samanhintaiset tabletit varmistamaan häätö eli tonnin setti ja kuulemma silloinkaan harvoin häätö onnistuu...

Täit ottaisin mieluiten :) mut tsempit kuitenkin. Vittumaisia kaikki loiset. En tajua miten olen ehtinyt kaikki kokea...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän