Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MedFin Helsinki, luomenpoistokokemuksia?

Vierailija
28.10.2020 |

Onko kukaan käynyt poistattamassa luomia nimen omaan naamasta kyseisessä paikassa? :) Netistä löytyy vain vanhoja keskusteluja, mikä on tilanne nykyään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoltoista vuotta sit kävin. Hyvä kokemus siinä mielessä että luomet lähti eikä ole palanneet. Palvelu töykeähköä mut asiansa hoiti.

Vierailija
2/6 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein pätevää palvelua sain, yhteensä 5 isompaa ja pienempää luomea poistettiin kasvoista. Olin melko vähemmistöä henkilökunnan ja asiakaskunnan keskellä näin kantasuomalaisena, melko venäläinen paikka tuo on. Mutta mitäpä väliä sillä on kun palvelu on sitä mitä on tullut hakemaan ja jälki hyvää. Kaksi luomista käsiteltiin vielä toistamiseen, sillä olivat ensimmäisen käsittelyn jälkeen vielä näkyvät. Ja tuo siis ilmaiseksi, eli minusta pitävät hyvää huolta asiakkaastaan.

Puolen vuoden päästä luomien kohdalla punertavat tasaiset arvet jotka saa meikillä piiloon (toisin kuin aiempia luomia), joten olen tyytyväinen lopputulokseen. Paraneminen on paljon kiinni omasta ihostasi, omani on melko vaalea ja saan arpia helposti, toisaalta nuo vaalenevat tuossa vielä parikin vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia pitää huolta eli hoitaa hommansa kuin olla ystävällinen ja empaattinen.

Vierailija
4/6 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat linkkarinsakset, keität kattilassa ne. Ja otat vaikka klemmarin ja kuumennat klemmaria ensin kynttilässä, tökkään luomeen ensin niin että se kärventyy ja turtuu. otat linkkarinsakset ja nipsit luomen pois palasina. Sitten puhdistat ja  painat kylmällä kunnes verenvuoto loppuu, päälle laastari kiinni päälle tiukasti niin että reunat jää kiinni. Seuraavana päivänä vaihdat laastarin. Heti kun juttu kuivuu annat vaan parantua. Jos tulee arpea hio puhtaalla kynsiviilalla kohtaa.

Tietysti epäilyttävän luomen kohdalla lekuriin, mutta jos on ollut aina luomi eikä ole muuttunut niin saa sen itsekin pois.

Vierailija
5/6 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kokenut palvelua mitenkään töykeäksi, enemmänkin neutraaliksi enkä nähnyt siinä mitään ongelmaa. Lääkäri itse oli hyvinkin empaattinen, vastaanottovirkailija taas hoito tehtävänsä tehokkaasti ja pätevästi. Ei kai kukaan varsinaisesti mene tuollaiseen paikkaan hoitamaan empatiantarvettaan? Itse halusin saada luomeni pois ja sainkin. Täysi kymppi paikalle, menisin uudestaankin jos tarve vaatii.

Vierailija
6/6 |
28.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihabna kuulla positiivisia kokemuksia, enköhän uskalla sitten itsekin varata sinne ajan luomenpoistoon! Odotin kauhutarinoita, mutta onneksi niitä ei ole vielä tullut. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän