Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

elintason muuttuminen näkyy blogissa

Vierailija
06.02.2014 |

Olen huomannut parissa "elintaso-blogissa" että bloggaajien ulkonäkö on rapistunut viime aikoina. Blogeissa on ollut vaihdosta elinympäristössä ja muuta sellaista josta ei ihan suoraan voi sanoa että elintaso on romahtanut mutta pientä viitettä kuitenkin. Huomasin että eräässäkin sisutusta ei enää kuvata mielellään jopa jääkappi rajataan niin ettei itse jääkaappia näy juurikaan kun kuvataan sen sisältöä. Hurmaava hyvin hoidettu paksu hiuspehko muuttuu littanaksi kellertäväksi ja tumman juuren selkeästi esiin tuovaksi hapsuksi ja ennen niin korvaamaton kampaaja (ei kuulemma käy muilla koska tämä on niin pro) on vaihdettu toiseen. Muutenkin ulkonäössä alkaa olla WT-viboja muunmuuassa halvan ja huonon tekorusketuksen muodossa. Viimeisimmässä postauksessa alkaa ikäkin jo näkymään (stressiä?) vaikka bloggaajalla on vielä vuosia nelikymppisiin Joku varmaan arvaa mistä blogista on kyse mutta en halua itse sitä tuoda esiin. Mietin vain huomaako joku muu tälläisiä muutoksia seuraamissaan blogeissa vai olenko ainoa joka yhdistää asiat näin. Turha sanoa että olen ilkeä sillä ilkeily ei tässä ole takana vaan se kuinka paljon blogi itseasiassa voi paljastaa asioita ilman että bloggaaja itse haluaa niitä tuoda esiin. On muitakin blogeja mutta tässä yhdessä muutokset ovat melkoisen suuria kun oikein ajatuksella katsoo kuvat ja lukee tekstin. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I know who you're talking about..

Vierailija
2/3 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin sanoen joku muukin on huomannut kyseiset asiat. 

Tällä hetkellä on vähän huijattu olo, nimittäin todella innokkaasti seurasin tuota blogia ja varsinkin uuden kodin valmistuminen kiinnosti. Hieman ihmetytti hyvin vähäiset postaukset asian tiimoilta ja sitten loppujen lopuksi ei esitellytkään kotia keittiö+olohuoneen ja lastenhuoneen lisäksi vai jäikö minulta jokin postaus ohi?

Tiedän että moni alkoi seuraamaan blogia juuri tuon asunnon remontin lopputulosta silmällä pitäen. Jotenkin tuntuu että asiassa oli jotakin muutakin koska blogi noin vaan muutti pois edelliseltä blogialustalta toiselle juuri silloin kun remontin piti olla valmis mutta ilmeisesti muuttivatkin pois juuri silloin kun kertoi vaihtavansa blogiosoitetta, ilmoitti muuttoasiasta uudessa blogissa vaan sitten paljon myöhemmin muuton jälkeen. Olin erittäin kiinnostunut näkemään kylpyhuoneen ja makuuhuoneen valmiina koska ainakin kylpyhuoneen piti olla todella luksus materiaaleiltaan ja yritin hakea mutten löytänyt siitä postausta. Oliko siitä postausta? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tarkemmin seuraillut viime-aikoina mutta suunnitelmat tuntuu vaihtuneen todella nopeasti jonkun asian takia, mikä se sitten onkaan?