Seurustelisitko mieluummin siivoojan vai elämäntapatyöttömän kanssa?
Kommentit (15)
Seurustelisin mielenkiintoisen ihmisen kanssa, jonka kanssa myös kemiat ja arvomaailma kohtaa. Ei riipu ammatista.
Kuka tahansa työssä käyvä on parempi kuin lorvikatari. Se voi lisäksi tarttua. Lisäksi lorvikatarit tuppaavat olemaan yökyöpeleitä, jolloin sen toisen työssäkäyvän osapuolen nukkumisesta ja työssä käynnistä ei tule mitään.
Mulle on ihan sama, kunhan ei ole päihdeongelmainen.
Siivoojan. Elämäntapatyöttömän kanssa tuskin arvomme kohtaisi.
En arvosta elämätapatyöttömää, jos heittää vastuun yhteiskunnalle omasta elatuksesta niin sitten luistaa varmaan muistakin asoista. Eli valitsen siivojan.
Siivooja, tottakai. Luikurit eivät ansaitse korkeatasoista seuraani.
Ammatti on toisarvoinen, mutta tuollainen elämäntapahippi ei varmaan kolahtaisi millään osa-alueella.
Seurustelen siivoavan elämäntapatyöttömän kanssa. Hyvin menee:D
Itse olen perinyt mukavasti rahaa ja ikinä ei ole ollut elämäntapatyöttömyyteni este edes kauniiden naisten saannille.
Otsikosta näkee taas kerran, mikä on siivousalan todellinen arvostus.
Jos on kyseessä sellainen elämäntapatyötön, joka ei halua töitä tehdä, niin silloin vastaus on ilman muuta siivooja. Jos taas jotakuta nimitellään elämäntapatyöttömäksi vain siksi, ettei töitä ole mahdollista saada, niin silloin on kumpikin samalla viivalla.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelisin mielenkiintoisen ihmisen kanssa, jonka kanssa myös kemiat ja arvomaailma kohtaa. Ei riipu ammatista.
Ei, mutta elämäntapatyöttömyys on niin kaukana mun arvomaailmasta, että tässä tapauksessa se olisi tuo siivooja. Eikä edes mikään huono ammatti. Arvostan heitä todella paljon.
Miksi ihmeessä täällä halveksitaan siivoojan ammattia??????? Idioottialoitus.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä täällä halveksitaan siivoojan ammattia??????? Idioottialoitus.
En halveksi ollenkaan. Halusin vain kartoittaa palstalaisten mielipiteitä, kun mietin tässä lopettaisinko työttömyyden sillä että lähden siivoamaan.
-ap M41
Luonne ratkaisee, mutta elämäntapatyötön kuulostaa sellaiselta, etteivät arvomme kohtaisi. Eli siis siivoojan kanssa mieluummin.