Meinasin revetä kun kurkkasin metallijäteastiaan
Taas, siis taas joku oli laittanut paistinpannun sinne kun ei osaa tiskata!
Saman merkkinen pannu aina kyseessä.
Oon jo yhden pannun myynyt.
Kommentit (27)
Halvat teflonpannut eivät kauaa kestä. Miksi meinasit revetä?
Vierailija kirjoitti:
Halvat teflonpannut eivät kauaa kestä. Miksi meinasit revetä?
Sanoinko että se oli halpa teflonpannu?
Vierailija kirjoitti:
Miten estit repeemisen?
Veikkaan että kuminauhat ja epoksi ovat olleet tähän tarkoitukseen käytössä. Vaarallisia tollaiset paistinpannut, kun aiheuttavat repeämistä.
P.s. Ap heitin tänään teflonpannun metallinkeräykseen, koska siihen oli tullut pohjaan pienenpieni reikä, mikä vuotaa rasvat liedelle. Kyllästyin pesemään palanutta rasvaa hellalta.
Löysin kerran 5 litran Fiskarsin teräskattilan. Näytti ihan uudelta, mutta joku oli polttanut siihen riisiä pohjaan. No, laitoin vettä pohjalle likoamaan ja tiskasin sitten. Tuli kuin uusi. Kaupassa uusi maksaa noin 60 euroa!
Itse löysin kultaharkon. Se oli pölyinen, mutta putsasin ja möin sen. Sain yli 75 000!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten estit repeemisen?
Veikkaan että kuminauhat ja epoksi ovat olleet tähän tarkoitukseen käytössä. Vaarallisia tollaiset paistinpannut, kun aiheuttavat repeämistä.
P.s. Ap heitin tänään teflonpannun metallinkeräykseen, koska siihen oli tullut pohjaan pienenpieni reikä, mikä vuotaa rasvat liedelle. Kyllästyin pesemään palanutta rasvaa hellalta.
Eri asia kun pannu on rikki.
Kyllä mäkin repeisin. Juma! Pannu roskiksessa! Seuraavaks sieltä voi löytyä vaikka nojatuoli. Sitten vasta halkeekin jotta poksahtaa!
Vierailija kirjoitti:
Miten estit repeemisen?
Pikaliimalla.
Roskisdyykkareilla on halvat huvit.
Vierailija kirjoitti:
Itse löysin kultaharkon. Se oli pölyinen, mutta putsasin ja möin sen. Sain yli 75 000!
Minä löysin roskista lähes uudenveroisen vetypommin. Olen hiukan pessyt sitä ja laitoin koristeeksi hyllyyn.
Ajattelin laittaa myyntiin jossakin vaiheessa huutonettiin.
Vierailija kirjoitti:
Roskisdyykkareilla on halvat huvit.
Halvat joo, esineillä tienaa.
Minä löysin kadulle hylätyn irrallisen pään.
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin kadulle hylätyn irrallisen pään.
Oliks se sen arvaamon johtajan?
Siis eikö paistinpannuja saisi laittaa metallijätteeseen? Mihin ne kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Siis eikö paistinpannuja saisi laittaa metallijätteeseen? Mihin ne kuuluu?
Tiskialtaaseen
Mä löysin paperinkeräyksestä jonkun järjen. En tiennyt, miksi oli sen sinne heittänyt. Otin käyttöön. Sitten tajusin, miksi se oli heitetty pois, oli meinaan aivan vajaaälyisen järki.
Yhteensä kolme pannua oon jo dyykannut.
Niitä ei ole viitsitty tiskata eli eivät ole pilalla.