Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laihdutustavoite?

Vierailija
05.02.2014 |

Paljonko minun pitäisi laihtua kun olen nyt 90kg painava ja 165cm pitkä? Mikä on tehokkain laihdutuskuuri? Haluan rantakuntoon.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko joku 30 kg sopiva, ainakin aluksi.

Tehokkaimmasta tavasta en osaa sanoa muuta kuin, että syö vähemmän kuin kuluttaa.

Itse olen kokenut hyvänä tapana jakaa pudotettavat kilot pienempiin esim. 5-10 kilon tavoitteisiin.

Vierailija
2/5 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa kirpputorilta Painonvartijoiden keittokirjoja ja laihdutusoppaita. Niiden avulla sitten lasket ja suunnittelet päivän syömiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 10:23"]

Paljonko minun pitäisi laihtua kun olen nyt 90kg painava ja 165cm pitkä? Mikä on tehokkain laihdutuskuuri? Haluan rantakuntoon.

[/quote]

Sinun pitäisi painaa alle 68 kiloa ja vyötärönympäryksen pitäisi olla alle 80 senttiä.

Vierailija
4/5 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 10:23"]

[/quote]

Unohda dieetit. Tee loppuelämän kestävä elämäntapamuutos. Hitaasti hyvä tulee. Tavoittele vaikka sitä, että olet bikinikunnossa kesällä 2015.

Näiden ohjeiden mukaan kun syöt, niin tulee kestävämpää tulosta:

http://www.ravitsemusneuvottelukunta.fi/files/images/vrn/2014/ravitsemussuositukset_2014_fi_web.pdf

Vierailija
5/5 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelisin, että alat liikkumaan pikkuhiljaa. Mitä paremmaksi kunto tulee, niin liiku sitä enemmän. Mun mielipide on se, että liikunta ei laihduta, mutta kun sulta alkaa tippumaan kiloja, niin mitä rankemmin liikut, niin sitä vähemmän sulle jää roikkuvaa nahkaa.

Jos pystyt, niin syö normaaleja kotiruokia, mutta vähän ja usein. Kylkeen paljon salaattia, vihanneksia ja vettä pitäisi juoda litratolkulla.

Herkkupäivä kerran viikossa tai harvemmin.

Pudotettavista kiloista en sano mitään, koska me ollaan niin erilaisia ihmisiä. Toiselle joku kilomäärä on sopiva kun taas se sama on toiselle aivan liikaa.

Itse teen monesti sen virheen, että otan liian ison tavotteen ja laihis loppuu siihen, kun huomaan, etten pysty tiputtamaan tarpeeksi nopeasti tarpeeksi paljon kiloja Tee siis pieniä tavotteita, niin pääset paremmin etenemään ja palkitsemaankin itseäsi hyvistä suorituksista.