Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut teidän ”elokuva-momentti”?

Vierailija
27.10.2020 |

Mietin tässä kun muistelin 9 vuoden takaista tapahtumaa. Olin 19 vuotias, ja matkasin kavereiden kanssa Lontooseen katsomaan keikkaa. Kaverit lähti seuraavana päivänä takaisin Suomeen, mutta mä jäin vielä kun olin toiseen kaupunkiin menossa keikalle myös.

Kävelin yksin Oxford Streetillä kauppoja kierrellen. Kadun vilinässä sitten huomaan yhtäkkiä että vastaan juoksee nuori mies etsien jotain, katsellen ympärilleen. No muahan se etsi. Oli aiemmin ohittanut mut kadulla kaveriensa kanssa, ja ilmeisesti päättänyt hetken miettimisen jälkeen juosta mut kiinni ja kysyä kahville.

No. Olin pari kuukautta aiemmin tavannut Suomessa poikaystäväni ja jouduin kieltäytymään. Kyllä harmitti! Olin silloin vielä kunnon brittihullu, haaveilin sinne muutosta ja brittiaksentilla puhuvista lapsista. Sydän verellä muistelen tätä vieläkin, missä olisin nyt jos olisin tarjoukseen tarttunut!

Loppu hyvin kaikki hyvin olen edelleen kyllä tuon sen aikaisen poikaystävän kanssa yhdessä, lapsikin on. Mutta aina välillä miettii.. ja vastaavaa ei oo kyllä tuon jälkeen koettu.

Hetken aikaa oli fiilis kun elokuvan pääosalla.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hop

Vierailija
2/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lop

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hu

Vierailija
4/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun hain mäkkäristä juustohampurilaisen ja söin sen kävellessä kotiin. Kuuntelin samalla kuulokkeista musiikkia

Vierailija
5/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ajoin moottoripyörällä kapeaa soratietä pitkin. Mun yli lensi matalalla haikara ja laskeutui tielle kauas eteeni.

Vierailija
6/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Momentti tarkoittaa suomen kielessä ihan muuta kuin hetkeä.

Vierailija
7/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä oli naapurin hieno avoauto lainassa kun heitin hänet johonkin juhliin. Takas tullessa lämpimänä kesäiltana ajelin maantietä noin 100km/h ja soittimesta tuli Jan Hammer Crockett's theme (Miami Vice) biisi ja edessä siintää auringonlasku. Noin kovia kasarisäväreitä ja en ole koskaan saanut ja vain takatukka puuttui. Oli kyl siistiä.

Vierailija
8/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin dramaattisesti Pekingiläisessä puistossa. Mies poistui rivakasti paikalta, minä jäin itkemään. Lopulta suoriuduin metropysäkille, mutta en osannut lukea erittäin vaikeaa metrokarttaa, en muistanut missä hostellimme oli (taisimme sinä aamuna vasta saapua)... Menin takaisin puistoon ja toivoin että löytäisin hänet, ja voisimme sopia. Odotin portilla, koska puisto oli niin iso ettemme ikinä löytäisi toisiamme jos molemmat vaan juoksee ympäriinsä.

... Hän tuli! Syleilimme toisiamme, emmekä riidelleen loppumatkan aikana kertaakaan.

(Emme ole enää yhdessä, mutta ei pilata elokuvaa nyt sillä).

Vierailija
9/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin yhtenä kesäiltana pitkästä aikaa paikallisella järvellä. Muiden uimarien lähtiessä jäin vielä hetkeksi yksin nauttimaan maisemasta. Lämmin kesäilta, metsät ympärillä heijastuivat järven pinnasta ja selällä oleva pikku saari oikein huusi minulle, että souda tänne, täällä on seikkailuja. En soutanut kun ei ollut venettä, mutta se tunnelma jäi mieleen. Niinkuin olisin ollut taas huoleton tyttö kesälomalla.

Toinen oli se, kun loppukesästä päätimme mennä yöuinnille miesystäväni kanssa. Vesi oli jo hiivatin kylmää, mutta jäimmekin sitten rannalle istumaan ja tuli puhuttua kaikenlaista. Taisi tulla puhuttua syvällisempiä kuin koskaan aiemmin.

Vierailija
10/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ei vaan tajua

Vierailija
11/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin Transformers -mallisella 6.2 V8 Camarolla Tampereelta kohti Jyväskylää. Jossain Oriveden jälkeen oli tienvarressa auton alle jäänyt eläimenraato ja sen päältä nousi ilmaan korppi, joka teki laajan kaarroksen lentäen autoni vierellä ja katsoi samalla ihan läheltä suoraan silmiin. Oli Halloweeniin pari viikkoa ja isäni kuoli juuri Halloweenin aattona, pari viikkoa tuon tapahtuman jälkeen.

Vierailija
12/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työnsin venäläisen mafioson auton pois lumipenkasta, 12km rajasta

Vierailija
13/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meloin kanootilla peilityyntä jokea pitkin illan hämärtyessä kun usva leijali muutaman metrin korkeudella vedenpinnasta. Joutsen pariskunta lähti räpistellen kiihdyttämään

jokea pitkin ja nousi siitä ilmaan ja katosi usvaan. Juu en saanut filmille

Vierailija
14/14 |
27.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräsin rohkeuteni ja tein aloitteen ihastukselleni. -Sain pakit.

Tästä eteenpäin en aio yrittää, aion juoda olutta savuisessa kuppilassa itsesäälissäni rypien, kuin Kaurismäen elokuvissa konsanaan. Kuulkaa mollisoinnut taustalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän