Miksi mun menkat ei ala normaalisti?
Ollut jotenkin outo kierto/tunne jo pari viikkoa, oikealla puolella tuntunut painetta munasarjan kohdalla ja vihlaisuja välillä. Nyt ollut viime viikosta normaalit menkkaolot, iho ja hiukset rasvoittuneet kovasti lisäksi ollut sellainen olo kuin maha oikein ylitäynnä/jotenkin turpea olo. Odottanut vaan että menkat alkaa ja äkkiä. Tein raskaustestin varuilta oudon olon takia sunnuntaina ja selkeä nega. Mulla su ja eilen alaselkä kipeä, tänään ei enää niinkään. Nyt kiertopäivä 31. ja tuli aamusella ministi ruskeaa vuotoa, sitten ihan hailakkaa punertavaalimavuotoa tulee kun pyyhkii. Normaalisti menkat alkavat rytinällä, hulahtaa housuun. Nyt tuntuu, ettei millään, ja vahvat menkkaoireet ja maha jotenkin turpea. Mistä voi olla kyse? Vai jos ne vaan alkavat tässä vielä kunnolla.
Kommentit (5)
Minulla auttaa, kun syön puoli teelusikallista neilikkajauhetta veden kera. Niin pitkään siis, että menkat alkaa. Minullakin oli viime kierto just tuollainen ettei menkat meinannu alkaa. Tosi kurja tunne. Ja samat oireet kun sinulla.
Eiköhän ne siitä ala. Kyllä nuo hormonit joskus vaan heittelee niin että voi tulla normaalista poikkeavia kiertoja. Usein iän myötä yleistyy tuollainen. Minulllakin on aina silloin täällöin sellasita, että menkkatuntemukset alkaa normaaliin aikaan, mutta ei alakaan oikein kunnolla, vaan kivut voi jatkua viikonkin, kunnes lopulta sitten alkaa menkat, ujsein normaalia runsaampina. Seuraavalla kierrolla taas todennäköisesti ihan normaalit sitten taas.