Tinder-miehet, ketään ei kiinnosta sun horoskooppimerkki
Jos mies kertoo horoskooppimerkkinsä profiilissa, niin ei tule matchia. Jos uskoo astrologiaan, niin ei voi olla fiksu.
Kommentit (8)
Saattaa kertoa sen sen tähden, että monia naisia se kiinnostaa. Mutta sitten taas jos miestä kiinnostaa horoskooppiuskovaiset naiset, en usko olevani kohderyhmää ensinkään.
Vierailija kirjoitti:
Saattaa kertoa sen sen tähden, että monia naisia se kiinnostaa. Mutta sitten taas jos miestä kiinnostaa horoskooppiuskovaiset naiset, en usko olevani kohderyhmää ensinkään.
En tunne ketään naista, joka uskoisi horoskooppeihin. En ole edes koskaan tavannut sellaista. Totta kai heitä on, mutta murto-osa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tunne ketään naista, joka uskoisi horoskooppeihin. En ole edes koskaan tavannut sellaista. Totta kai heitä on, mutta murto-osa. Ap
Olet onnekas. Arviolta 80 % tuntemistani naisista hössöttää horoskoopeista etenkin juuri jotakuta kiinnostavaa miestä miettiessä. Argh!
Kyllä mua kiinnostaa sen verran, että rankkaan neitsyet heti kättelyssä pois. 3 exää ja monta tuttavaa on neitsyt merkkisiä ja pelottavan samoja piirteitä on heissä.
Tämä. Ihme hihhuleita nykyajan miehet.
Erikoinen asia.
Meinaan ollessani tinderissä 9/10 keskustelevista matcheista kysyivät horoskooppiani.
Ja sen jälkeen kertoivat millainen olen kun sen kerroin.
Todella, todella yleinen kysymys vaikka itseä ei moiset loitsut innosta
M40
Vierailija kirjoitti:
Erikoinen asia.
Meinaan ollessani tinderissä 9/10 keskustelevista matcheista kysyivät horoskooppiani.
Ja sen jälkeen kertoivat millainen olen kun sen kerroin.Todella, todella yleinen kysymys vaikka itseä ei moiset loitsut innosta
M40
Tuossa ollaan jo todella epätoivoisia jutunjuurta keksiessä. Ehkä sää olisi sittenkin parempi valinta.
Mainitsinko jo olevani kalat?