mä vihaan ja säälin mun äitiä
mun äiti hylkäs mut kun olin lapsi. Toisen miehen kanssa hänellä on liuta lapsia.
Miten mä voin koskaan antaa anteeksi sitä tuskaa minkä hän aiheutti? Mä olen niin kantanut syyllisyyttä vihasta sisälläni.
Aina vaan hän pahoittaa mieleni tosi raa' asti asnoillaan. Pitäis pystyä kunnioittamaan äitiään, mut mä en pysty. Mä en pysty antamaan anteeksi, vaikka kuinka yritän.... Tiedän kyllä anteeksiantamisen merkityksen.
Kommentit (3)
Ei siinä ole mitään väärää, että tunnet ja koet noin. Haluaisin kuitenkin kertoa sulle mitä tapahtui noin 2000 vuotta sitten, kun Jeesus ristiinnaulittiin. Jeesus kantoi ristillä sinun ja minun syntini! Hän kantoi siellä meidän sairautemme, yksinäisyytemme..
Jeesus tuli maailmaan, ja antoi oman henkensä, jotta meillä olisi elämä. Iankaikkinen sellainen vieläpä!
Tiedätkö, että anteeksiantamisessa on mieletön voima? Haluaisitko antaa äidillesi anteeksi? Ihminen ei omassa lihassaan kertakaikkiaan pysty antamaan anteeksi, vaikka kuinka yrittäisi. Mutta silloin kun Jeesus tulee sydämeen asumaan, Hän sinussa voi vaikka siirtää vuoria! Eikö kuulosta hyvältä:) Toisin sanoen, kun sinä suullasi tunnustat ja sydämessäsi uskot, että JEESUS ON HERRA, Jeesus tulee sydämeesi asumaan ja ihmeitä alkaa tapahtumaan! Pian huomaat, ettet enää olekaan vihainen äidillesi! Viha ja katkeruus ovat sellaisia asioita, jotka saavat meissä aikaan pahoja patoutumia ja todella surkean olon! Joka päivä viha ja katkeruus muistuttavat olemassaolostaan, niin kauan kunnes täydellinen anteeksiantaminen on tapahtunut. Ystäväni, Jeesus tuli myös ristillä hyljätyksi, sinun takiasi. Hän kantoi sen ristillä sinun puolestasi!!!
Ota Jeesus vastaan elämäsi Herraksi ja anna Hänen verensä pestä sinut puhtaaksi! Hän yksin voi vapauttaa sinut kaikesta katkeruudesta, vihasta ja kaunasta! ..mutta myös kuolemasta!!! Sinä olet Hänelle rakas!!!
GaramMasala:
Ei siinä ole mitään väärää, että tunnet ja koet noin. Haluaisin kuitenkin kertoa sulle mitä tapahtui noin 2000 vuotta sitten, kun Jeesus ristiinnaulittiin. Jeesus kantoi ristillä sinun ja minun syntini! Hän kantoi siellä meidän sairautemme, yksinäisyytemme..
Jeesus tuli maailmaan, ja antoi oman henkensä, jotta meillä olisi elämä. Iankaikkinen sellainen vieläpä!Tiedätkö, että anteeksiantamisessa on mieletön voima? Haluaisitko antaa äidillesi anteeksi? Ihminen ei omassa lihassaan kertakaikkiaan pysty antamaan anteeksi, vaikka kuinka yrittäisi. Mutta silloin kun Jeesus tulee sydämeen asumaan, Hän sinussa voi vaikka siirtää vuoria! Eikö kuulosta hyvältä:) Toisin sanoen, kun sinä suullasi tunnustat ja sydämessäsi uskot, että JEESUS ON HERRA, Jeesus tulee sydämeesi asumaan ja ihmeitä alkaa tapahtumaan! Pian huomaat, ettet enää olekaan vihainen äidillesi! Viha ja katkeruus ovat sellaisia asioita, jotka saavat meissä aikaan pahoja patoutumia ja todella surkean olon! Joka päivä viha ja katkeruus muistuttavat olemassaolostaan, niin kauan kunnes täydellinen anteeksiantaminen on tapahtunut. Ystäväni, Jeesus tuli myös ristillä hyljätyksi, sinun takiasi. Hän kantoi sen ristillä sinun puolestasi!!!
Ota Jeesus vastaan elämäsi Herraksi ja anna Hänen verensä pestä sinut puhtaaksi! Hän yksin voi vapauttaa sinut kaikesta katkeruudesta, vihasta ja kaunasta! ..mutta myös kuolemasta!!! Sinä olet Hänelle rakas!!!
älä häpeä/vähättele tunteitasi, vaikka hän on äitisi. Hän on vihasi ansainnut. Kun kohtaat vihasi, voit ehkä joskus päästä siitä eroon.