Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäköhän tunnetta mä paikkaan juomisella?

Vierailija
26.10.2020 |

Tunnustan olevani alkoholisti. Humalassa tulee aina niin hyvä olo. Rentoutuu ja mieli on hyvä. Jatkaisin näin, jos krapula ei pilaisi päivää ja alkoholi ei olisi myrkkyä keholle.
Mitäköhän tunnetta mä tällä paikkaan?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janoa?

Vierailija
2/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin paikkaan mitä tahansa tunnetta. Nyt 2 viikkoa selvin päin eikä tunnu missään. Ei iloa, ei surua, ei mitään. Pelkkää matala-asteista jatkuvaa vitutusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitään vaan pakenet oikeita tunteita.

Vierailija
4/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samaa mitä mä syömisellä.

Vierailija
5/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjyyttä ja tylsyyttä, sitä mä ainakin paikkaan. Aika kuluu humalassa rattoisasti, vaikka joisi ihan yksinkin.

Vierailija
6/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä paikkaan stressiä. Haen siis rentoutta.

Vierailija
7/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhjyyttä ja tylsyyttä, sitä mä ainakin paikkaan. Aika kuluu humalassa rattoisasti, vaikka joisi ihan yksinkin.

Tuo kuulostaa niin  tutulta. Minäkin olen työttömänä tappanut aikaa.

Vierailija
8/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estojen purkaminen myös. Itselle rakennetut rajoittavat ajatusmallit (vankila) löystyvät humalassa.

Vierailija
9/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet totuttanut itsesi siihen ettet saa muuten sitä hyvää oloa kuin juomalla. Siitä voi totuttaa itsensä myös pois. Hanki joku toinen tapa, avantouinti ja sauna vaikka.

Vierailija
10/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä paikkaan juomisella raskasta työtä kotihoidossa, yksinäisyyttä, ulosotossa olemista.... tyttäreni valintoja...syitä on monia :(

Vierailija
11/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa juomiselle on antaa hienoja selityksiä.

Olet vain geeniperimäsi seurauksena addiktioille altis ja olet kouluttanut itsesi alkoholistiksi sen seurauksena.

Juomisen aloittaminen ja sen jatkaminen oli ihan oma päätöksesi.

Tule uskoon, aloita peliongelmaisen elämä tai tule urheiluhulluksi, röökää kuin viimeistä päivää tai hommaa itsellesi seksiin liittyvä pakkomielle.

Kaikilla näillä tavoilla saat tyydytystä addiktioillesi ja lopputulos on omissa käsissäsi.

Vierailija
12/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin paikkaan omaa "Mitä jos?" ahdistuneisuuttani. Ahdistun ihan kaikesta ja ne ahdistavat ajatukset on samalla myös kuin pakko ajatuksia. Mitä enemmän niitä yrittää estää tulemasta, sen kovempaa ne iskee päälle. Ja kun niiden antaa vaan tulla, ne oikein kiihtyy ja lähtee ylikierroksille kunnes olen lopullisen sekoamisen partaalla.  Alkoholi antaa edes hetken helpotuksen näistä ajatuksista.

Vierailija
13/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dopamiini. Alkoholi on ehdollistanut sinun hyvän olosi alkoholin saamiseen. Asiat, jotka ennen tuottivat sinulle mielihyvää eivät enää toimi - ilman alkoholia.  Kannattaa lukea asiasta joku kirja.  

Vierailija
14/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pakenin rahavaikeuksia, ongelmia epäluotettavien "kavereiden" kanssa, ongelmia parisuhteessa, sitä että annoin kohdella itseäni huonosti. Omia aitoja tunteitani.

Nykyään omistan sen mitä tunnen ja toimin omaksi parhaakseni. Yllättäen, se elämä ei olekaan yhtään tylsää, vaan tuntuu hyvältä.

Hyvät valinnat tuntuu hyvältä, huonot valinnat tuntuu pahalta. Et voi tehdä paskoja vslintoja ja vetää seuraavana viikonloppuna naamat unohtaaksesi sen.

Se ei vaan toimi.

Nykyään menen salille, en baariin.

Vierailija
15/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

häpeää

Vierailija
17/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin sitä tunnetta kun istuu hyvässä pubissa hyvässä seurassa tuoppi kourassa.

Vierailija
18/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisteja on kahdenlaisia. 1.) Niitä, jotka juovat peittääkseen jonkun tunteen kokonaan, tai jos eivät osaa käsitellä jotain tunnetta, niin pakenevat todellisuutta, tai sitten eivät tunne mitään. 2.) Niitä, jotka yksinkertaisesti vain ovat riippuvaisia alkoholista ilman sen kummempaa "draamaa" tunne-elämän puolella. Eli ovat vain simppelisti riippuvaisia siitä ja sillä hyvä. 

Vierailija
19/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholisteja on kahdenlaisia. 1.) Niitä, jotka juovat peittääkseen jonkun tunteen kokonaan, tai jos eivät osaa käsitellä jotain tunnetta, niin pakenevat todellisuutta, tai sitten eivät tunne mitään. 2.) Niitä, jotka yksinkertaisesti vain ovat riippuvaisia alkoholista ilman sen kummempaa "draamaa" tunne-elämän puolella. Eli ovat vain simppelisti riippuvaisia siitä ja sillä hyvä. 

Mä luulen että mä olen vain riippuvainen. Mulla on kaikki loistavasti mutta rakastan nousuhumalan tunnetta ja kaikki alkoholi on vain niin hyvää!

Vierailija
20/26 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse juon ahdistukseen ja siitä se vaan pahenee. Nyt olen ollut 3 päivää ilman, tänään parempi olo. Mutta ei tätä kauan kestä. Joku taas tulee ja kaataa kuppini nuriin, töissä tai kotona. Ja haen sitä hetken helpotusta lasista, parista, kolmesta. En kuitenkaan humalaan juo kuin harvoin. En kestä miestäni, lapset ajavat hulluuden partaalle, töissä ihmiset kireenä. Itken ja juon. Juon ja itken. T: Paska ihminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi