Jäätelöitä jotka eivät ole Nestlen tai Unileverin omistuksessa?
Kommentit (38)
Tiedän:) mutta meiltä on vaan liian pitkä matka Lidliin, muuten asioisin pelkästään siellä.
Muakin kiinnostaisi, haluan boikotoida Nestleä niin paljon kuin suinkin mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 18:09"]
Muakin kiinnostaisi, haluan boikotoida Nestleä niin paljon kuin suinkin mahdollista.
[/quote]
Sama vika, en osta mitään Nestlen enkä Unileverin tuotteita. Vaikka panoksellani ei olisi mitään merkitystä, teen sen silti.
ap.
käsittääkseni ingmannin ja Valion tehdään kuitenkin Suomessa, minulle se että suomalaiset TEKEVÄT jäätelön merkitsee jotain
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 18:14"]
käsittääkseni ingmannin ja Valion tehdään kuitenkin Suomessa, minulle se että suomalaiset TEKEVÄT jäätelön merkitsee jotain
[/quote]
Ei tehdä suurtakaan osaa, vaan Virossa.
[/quote]Ai vaikka Nestle (joka siis omistaa mm. pingviini-tuotemerkin) tappaa lapsia? Ei väliä, kunhan suomalaiset tekevät?
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 18:17"]
[/quote]Ai vaikka Nestle (joka siis omistaa mm. pingviini-tuotemerkin) tappaa lapsia? Ei väliä, kunhan suomalaiset tekevät?
[/quote]Tuo nyt on niin ikivanha ja alunperinkin hatara väittämä, että voisi jo vaihtaa levyä.
Kuten joku jo mainitsi, 3 kaverin jäätelö!!! :) Ihan mahtavaa kotimaista, lähiruokaa (noh riippuu missä asuu), kunnollisista, tuoreista, jopa kaiketi osittain luomuista tuotteista valmistettua jätskiä. Ben&Jerrys on myös ympäristöystävällistä, reilunkaupan, B&J:n munat on vapaan kananmunia, lehmillä on navetassa patjat, kodittomat/huono-osaiset pääsee töihin ja tienaamaan, kun menevät tekemään heidän jätskeihin tarpeita, edustajat ajaa sähköautoilla ja kaikkea muutakin hyvää.. :)
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 18:19"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 18:17"]
[/quote]Tuo nyt on niin ikivanha ja alunperinkin hatara väittämä, että voisi jo vaihtaa levyä.
[/quote]
Lue tuo laittamani Uuden Suomen linkki.
ap.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 18:20"]
Kuten joku jo mainitsi, 3 kaverin jäätelö!!! :) Ihan mahtavaa kotimaista, lähiruokaa (noh riippuu missä asuu), kunnollisista, tuoreista, jopa kaiketi osittain luomuista tuotteista valmistettua jätskiä. Ben&Jerrys on myös ympäristöystävällistä, reilunkaupan, B&J:n munat on vapaan kananmunia, lehmillä on navetassa patjat, kodittomat/huono-osaiset pääsee töihin ja tienaamaan, kun menevät tekemään heidän jätskeihin tarpeita, edustajat ajaa sähköautoilla ja kaikkea muutakin hyvää.. :)
[/quote]Mitä helvettiä? En halua jätskiä johon joku on tehnyt tarpeensa :(
Tuon Wikipedian artikkelin mukaan Ben&Jerrys toimii Unileverin alla.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 18:20"]
[/quote]
B&J's ON Unileverin jäätelö eli ei taida käydä ap:lle...
LIDL