Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sain aamulla munaa ja 100 euroa...

Vierailija
03.02.2014 |

olen vuosia sitten eronnut nainen enkä halua enää ikinä parisuhdetta, joten minulla tällä hetkellä suhde ollut jo yli 1,5 vuotta onnellisesti naimisissa olevan miehen kanssa, jonka kanssa harrastan seksiä kuukauden välein ja saan aina 100 euroa. JESS!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:57"]

olen vuosia sitten eronnut nainen enkä halua enää ikinä parisuhdetta, joten minulla tällä hetkellä suhde ollut jo yli 1,5 vuotta onnellisesti naimisissa olevan miehen kanssa, jonka kanssa harrastan seksiä kuukauden välein ja saan aina 100 euroa. JESS!

[/quote]

ja miksköhän otat sen rahan vastaan?!?

Vierailija
2/17 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinatalous! Myyjä määrää hinnan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin ottaa aina 100 euroa hässimisen jälkeen. Tosin mulla ja ukolla on yhteinen tili, joten eipä se paljon asiaa muuttaisi :) 

Vierailija
4/17 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a enpä minä taitaisi huoraksi ryhtyä kuitenkaan... Saattaisi myöhemmin harmittaa, jos vaikka tutut saisi tietää. Olis aika noloa.

Vierailija
5/17 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö satasella?

Panot!

Vierailija
6/17 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin halvalla panit?

Vierailija
7/17 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin tyytyväinen, koska ukko haluaa pitää minua "huoranaan". ja raha tulee tarpeeseen. Eli nyt ollaan nähty n. 15 kertaa eli kyllähän se tekee 1500 euroa. t.ap

Vierailija
8/17 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 13:57"]

[/quote]

tjoo taidan olla tyhmä kun tajunnut aamulla sitä satasta pyytää :DDD ei vainen, mutta oikeesti, jos joku haluaisi tai alkaisi tapailla mua, ja tarjoaisi siitä rahaa, ei takuulla toista kertaa tarjoaisi eikä tapaisi!!!! yäks.

Vierailija
9/17 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noin harvoin?

Vierailija
10/17 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 9; miksi? .ap

Vierailija
11/17 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 14:13"]

nro 9; miksi? .ap

[/quote]

MIKSI? ei herranen aika.....

Vierailija
12/17 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika halvalla myyt...

Vierailija
13/17 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm, jos toimii sinulle niin mikäs siinä sitten kait. Käsittääkseni 100 euroa on kuitenkin aika pieni maksu prostitutioidulle tässä maassa (jonkun verran alaan liittyviä blogeja ym. lukeneena).

Myyt siis seksiä ja halvalla.

Kaikilla ei henkinen kantti kestäisi tuon tosiasian sisäistämiseen. Mutta jokaisen päätös on hänen omansa näissäkin asioissa.

Vierailija
14/17 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi nuori pari menee naimisiin, ja heillä on vaikeuksia rahan suhteen. he päättävät säästää rahaa sillä menetelmällä, että aviomies laittaa säästöposuun aina jonkun kolikon, kun he harrastavat seksiä. muutaman vuoden jälkeen aviomies pudotti säästöpossun vahingossa maahan, ja se särki, kaikki rahat kolikot ja setelitkin lensi huonetta pitkin, kundi äimistyneenä kysyy- miksi täällä on seteleita, minä aina laitoin kolikoita! vaimo vastaa- niin laitoit, mutta kaikki eivät ole yhtä pihejä.

jos oikeasti, en oikein hyväksy sellaista, mutta jokaisen oma asia, ainoastaan ap jos se on totta että makaat varatun ihmisen kanssa, niin se on niin väärin koska rikot tavalla tai toisella perheen, myös ne ekstra rahat kuuluu vaimolle ja lapsille, mitä mieltä olet kun itse olit lapsi, ja joku ei olisi välittänyt siitä että sinä olet lapsi ja sinulla perhe ja olisi rakastajana.

Vierailija
15/17 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla kivat defenssit päällä :)

Vierailija
16/17 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla kivat defenssit päällä :)

Vierailija
17/17 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli AP on halpa huora eikä tajua edes hävetä omaa paskuuttaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi