Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko vielä MAAIMANLOPUN 21.12.2012 ?

Vierailija
09.01.2014 |

Silloinhan piti tulla Maya-kalenterin mukaan maailmanloppu, jotkut palstallakin uskoivat siihen ja tuskailivat ja pelkäsivät ihan tosissaan? :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, eiköhän uusi maailmanloppu ole taas lähellä!

Vierailija
2/6 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai muistan. Pelkäsin sitä monta vuotta. Ajattelin, että jos siitä päivästä selvitään, niin olen valmis äidiksi. Nyt odotan lasta. Seuraavaksi odotan hikipäässä vuotta 2060. Onneksi olen jo silloin elänyt täyden elämän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sen ja monta muuta varmaa maailmanloppua, talouden romahdusta, sotaa, kansan nousua barrikadeille, avaruusörkkien tuloa, Jeesuksen paluuta jne. Näitä riittää. Voisivat muuten olla hauskaa viihdettä, mutta se surettaa kun jotkut yliherkät ihmiset menettävät näiden kanssa mielenrauhansa ja/tai rahansa.

Vierailija
4/6 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken lisäksi silloin ei edes Maya-kalenterin mukaan ollut  tulossa maailmanloppu vaan yhden jakson loppu ja toisen alku. Maailmanlopun siihen keksi ilmeisesti USA:n viihdeteollisuus.

Vierailija
5/6 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, muistan. Kyllä vitutti kun maailma loppui.

Vierailija
6/6 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Olin juuri tuona päivänä menossa kahden päivän työkeikalle Seinäjoelle ja olin hyvin pettynyt, että maailmanloppu jäi tulematta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi