Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko oksutauti yllättänyt sinut tai perheenjäsenen "pahassa paikassa"
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Helteellä autossa lapsi laattasi. Oli hyvät "tuoksut". Eikä ilmastointia.
Alue: Aihe vapaa
Lapsena muistan kun odotin sisaruksien kanssa äitiä autossa pankin pihalla ja tuli vähän huono olo. Ensin oksensin autoon, sitten nousin autosta ulos ja oksensin viereisen auton konepellille. Ja kesähelteillä.
Nyt vanhempana raskauspahoinvointi yllätti ja oksensin sairaalan pihalle kahdesti. Ohikulkijoiden ilmeet, priceless.