Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisko mieheni olla masentunut vai vaan kyllästänyt nyky elämään?

Vierailija
03.02.2014 |

Naimisissa ollaan oltu 15-vuotta. Lapsia on kolme, nuorinkin jo koululainen. Viimeiset kk mies on ollut ihan ihmeellinen. Ei juuri halua keskustella, ei innostu asioista, ei puhu tulevasuudesta. Hellyyttä en saa paitsi seksiä.

Oon miettinyt, että oisko hänellä joku toinen, mutta hän ei juuri käy muualla, kun töissä. Kotona istuu melkein kokoajan koneella. Tosi vaikea saada touhuamaan meidän kanssa mitään yhteisiä juttuja. Murjottaa aina monta päivää, jos mulla on jotain omia juttuja, joista tuun iloiseksi.

Mitä mieltä ootte, voisko mies olla masentunut vai onko hänellä kuitenkin jossain joku salarakas??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan on mahdollista, mutta vaikuttaa (omakohtaisen kokemuksen perusteella) siltä, että arki on alkanut maistua puulta.

Yleensähän tilanne on, että nainen saa kiksejä perheestä ja  arjen pyörittämisestä eikä niin välitä petipuuhista. Sitä kun tarpeeksi monta vuotta varastossa, niin voi tulla juuri tuollaisia oireita. Miehestä sitten riippuu että masentuuko vai etsii virikkeitä kodin ulkopuolelta.

Vierailija
2/3 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.02.2014 klo 11:10"]Naimisissa ollaan oltu 15-vuotta. Lapsia on kolme, nuorinkin jo koululainen. Viimeiset kk mies on ollut ihan ihmeellinen. Ei juuri halua keskustella, ei innostu asioista, ei puhu tulevasuudesta. Hellyyttä en saa paitsi seksiä.

Oon miettinyt, että oisko hänellä joku toinen, mutta hän ei juuri käy muualla, kun töissä. Kotona istuu melkein kokoajan koneella. Tosi vaikea saada touhuamaan meidän kanssa mitään yhteisiä juttuja. Murjottaa aina monta päivää, jos mulla on jotain omia juttuja, joista tuun iloiseksi.

Mitä mieltä ootte, voisko mies olla masentunut vai onko hänellä kuitenkin jossain joku salarakas??

[/quote]

Se on salahomo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperhe-elämä kyllästyttää eikä vastannut ollenkaan odotuksia. Mies huomaa, että olisi mieluummin pitänyt sen ihanan parisuhteen, vapaa-ajan ja naisen, johon rakastui. Nyt on roolina isukki, puolisona äityli, alla perheauto ja pankissa liian iso laina. Näinkö tämä elämä meni?

Ja pahinta on, että mies on oikeassa.