Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inseminaation jälkeiset oireet?

02.02.2014 |

(Laitan viestin tännekin, koska vahingossa olin laittanut  sen aluksi  "väärälle osastolle")

Hei. Haluaisin tietää mitä oireita muilla on ollut inseminaation jälkeen, tai onko mitään oireita ollutkaan?

Minulle on tehty muutamia kertoja inseminaatio ja kahden viime kerran jälkeen noin tunti toimenpiteestä minulla on alkanut todella kovat alavatsa kivut. Kivut kestävät tunnista kahteen tuntiin ja kivut ovat monia kertoja pahempia kuin kuukautiskivut. Alaselkään alkaa särkemään ja särky heijastuu polviin saakka, niin että tuntuu kuin jalat puutuisi. Otin lopulta panadolia ja särky katosi. Kivut kuitenkin olivat niin kovat että hyvä ettei taju mennyt. Nyt viime kerran jälkeen myös muutamia tippoja verta on tullut parin päivän aikana. Veri on punaista, ei yhtään ruskeaa tai paksua. Otan yhteyttä toki myös lääkäriin, mutta olisin todella kiitollinen jos kuulisin onko muilla ollut vastaavia oireita tai tietääkö kukaan mistä tämä voisi johtua? Onko kukaan kuullut tällaisesta aiemmin? terveisin erittäin huolestunut.

Kommentit (1)

1/1 |
13.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainakin kuullut että inssin jälkeen voi olla pientä kirkasta vuotoa :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän