Suomi24-palstalle bannia
Mikähän tässä nyt on? En ole kirjoittanut palstoille moneen päivään ja nyt yrittäessäni jotain pientä laittaa, niin tuli viesti, että minut on bannattu. Täh? En ole tietääkseni rikkonut sääntöjä enkä kirjoittanut asiattomuuksia, mutta niinpä vain olen syystä tai toisesta estolistalla.
Kommentit (7)
"Keskusteluihin osallistuminen on estetty sääntöjen vastaisen toiminnan vuoksi. Huom! Osa operaattoreista käyttää jaettuja ip-osoitteita (esimerkiksi Saunalahden mobiililaajakaistat) ja ip-osoitteesi on voinut joutua estolistalle sen takia."
Tällainen viesti. Ei ole Saunalahden mobiilikaista käytössä. No, turhaapa tuolla onkin roikuskella, mutta kunhan nyt ihmettelen, meneekö tässä kauankin.
ap
Niin, ei siis mokkulakaan vaan tavallinen laajakaistayhteys.
ap
jaettu ip jonkin kans, voi mennä kuukausiakin
Mitä sitä suoli24 palstaa lukenut niin sehän on hirveää sontaa, miten sinne edes voi saada bannit? Teksti suurinpirtein 12-15v hokemia vittu vittu juttuja ja jos ne siellä "normaaleja" niin miten bannit voi edes saada..
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 23:13"]
Mitä sitä suoli24 palstaa lukenut niin sehän on hirveää sontaa, miten sinne edes voi saada bannit? Teksti suurinpirtein 12-15v hokemia vittu vittu juttuja ja jos ne siellä "normaaleja" niin miten bannit voi edes saada..
[/quote]
Se mua ihmetyttääkin. Itse asiassa heräsi pelko, että voiko joku käyttää mun konetta? Siis stalkata ja kirjoitella mun ip:sta sekoja juttuja? Varmaan olen vainoharhainen, mutta... :/
ap
mulla tulee tuo USEIN, vaikka en sinne kirjoittele kuin koira ja puutarhapalstalle
ja minä kirjoitan TYÖPAIKAN koneelta, joka ei todellakaan voi olla jaettu kenenkään saunalahden mokkulan kanssa
Niillä on hommat ihan sekaisin siellä suoli24:ssa
Mokkulaa käyttäessä voi olla jokin jaettu yhteys muiden mokkuloijien kanssa ja yhden banni vaikuttaa sitten muihinkin. Mulla on ollut tuo sama.