Voiko peräpukaman leikata itse?
Ihan hirveä riesa, lääkäriin en mene. Jos leikkaan ja desinfioin itse?
Kommentit (11)
Kynsisaksilla nips, nips ja ompelet karhunlangalla haavan kiinni. Poista tikit viikon kuluttua. Onnea operaatioon 😁
Ei, eräs lääkäri ei osannut tehdä sitä ja antoi minulle kotiin mukaan puuduttavaa voidetta ja skalpellin. Mutta ei se voide puuduta sitä, ja kipu on niin infernaalinen että ei siihen pysty itse koskemaan. Pitää myös olla varma että siellä on hyytymä, koska muuten se viiltäminen ei poista kipua. Itse palasin tk:hon ja lähettivät lopulta sairaalan päivystykseen jossa oli lääkäri joka osasi tehdä sen niin ettei se sattunut, mikä oli aika yllätys. Yleensä se sattuu. Menisin sinuna kuitenkin lääkäriin. Se kipu on sellaista että kyllä siinä häpeä unohtuu.
Niin ja jos siis ap ajattelet leikkaavasi kokonaisen ulkoisen pukaman pois niin se ei kyllä ole ihan niin helppoa. Siihen tarvii tikit. Lisäksi haavaa täytyy venyttää päivittäin sellaisella puikolla, muuten se arpeutuu joustamattomaksi ja repeää kakalla käydessä.
Mene lääkäriin ihan suosiolla.
Miten edes näkisit ahterisi ja leikkaisit pukaman?
Porvoossa kaikki on sekä sallittua, että mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma se on.
Yhdellä kädellä pidetään peiliä, toisessa skalpperia, kolmannella otetaan napakka ote pukamasta ja nipsnaps!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma se on.
Yhdellä kädellä pidetään peiliä, toisessa skalpperia, kolmannella otetaan napakka ote pukamasta ja nipsnaps!
KOLMANNELLA????
Mene sinne lääkärille, voin luvata että se on ennenkin nähnyt ihmisten perseitä ja hirttänyt peräpukamia.
Voithan sä leikata vaikka sormesikin poikki...sehän on ihan sun henkilökohtainen juttu.