Valkohattuhakkerit alkoivat jahdata Vastaamon tietomurron tekijää
Tää on komeeta!
https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000006699462.html
Kommentit (17)
Nuo tietoturvanörtit ovat yleensä kilttejä miehiä, jotka eivät naisia kiinnosta :(
Vierailija kirjoitti:
Nuo tietoturvanörtit ovat yleensä kilttejä miehiä, jotka eivät naisia kiinnosta :(
Voi vi**u, käytätkö tämänkin asian surkeutesi ruikuttamiseen? Ihmiset on joutuneet vakavan rikoksen uhreiksi ja jotkut haluavat auttaa ja sinä mietit naisen saamista. Häpeä!
Onko hakkerin pakko olla ylioppilas? Kyllä amiksetkin osaa hakkeroida.
Vierailija kirjoitti:
Paljon mielummin ottaisin tuollaisen ihmisiä auttavan tietoturvamiehen kuin ruikuttavan palstaulin.
Vierailija kirjoitti:
Onko hakkerin pakko olla ylioppilas? Kyllä amiksetkin osaa hakkeroida.
Menepä sinäkin amishullu muualle.
Vierailija kirjoitti:
Nyyh nyyh. Kyllä vain itse olen sellaisen kanssa ollut suhteessa. Mutta hänpä ei käyttänyt aikaansa u|isemiseen.
Toivottavasti poliisi julkaisee tekijän nimen ja osoitteen.
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Ja satun tietämään, että haastatellulla on hottis ja ihana vaimo.
Tällainen epäitsekkyys ja oman osaamisen jakaminen on upeaa! Toivottavasti he onnistuvat jäljittämisessä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minun silmissäni he ainakin ovat sankareita kun tällaista tekevät, ihailen heitätsiljoona kertaa enemmän kuin jotain rantarolex-miehiä silikonibimbojen kanssa palmujen alla huojumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet väärässä. Ja satun tietämään, että haastatellulla on hottis ja ihana vaimo.
En usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minun silmissäni he ainakin ovat sankareita kun tällaista tekevät, ihailen heitätsiljoona kertaa enemmän kuin jotain rantarolex-miehiä silikonibimbojen kanssa palmujen alla huojumassa.
Kuitenkin jos olisi oma miehesi niin pakottaisit tiskaamaan ja vaihtelemaan verhoja
Jos olisin se Ville Tapio, katselisin kävellessäni taakseni nyt...
Haluaisin itselleni ihanan, kiltin tietoturvanörtin ❤
Moottoripyöräkerho kirjoitti:
Toivottavasti poliisi julkaisee tekijän nimen ja osoitteen.
Niin. Moottoripyöräjengithän ei perustu heikompien uhkailuun ja kiristykseen??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka kirjoittelee vauvan av-palstalle?
Toi kiristäjä tulee saamaan niin turpaan, kunhan joutuu vankilaan tekosistaan. Törkee tyyppi!