Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toinen ilmoitti asuvansa minun osoitteessani

Vierailija
25.10.2020 |

Miten minun pitäisi suhtautua, kun eräs palvelemani yrityksen asiakas on ilmoittanut asuinosoitteekseen minun osoitteeni? Tämä ei tunnu luonnolliselta ja nyt pelkään, että joku muu asuu täällä salaisesti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla edellinen asukas ja vanhat tiedot siirtyneet jostain rekisteristä automaattisesti? Onko edes itse ilmoittanut ko. osoitetta vai onko voinut mennä apukäsien kautta tiedot sekaisin? Aikamoinen sattuma nimittäin että hän asuisi vilpillisesti juuri sinun asunnossasi, sehän olisi aika amatöörimäistä typeryyttä huijarilta.

Vierailija
2/6 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuten jokaisen käydä katsomassa Postin sivuilta, että mitä muita osoitteita on merkitty voimassaolevaksi. Muutin osoitteesta X pois vuonna 2000 ja tein muuttoilmoituksen Postille. Nyt kävin tarkistamssa omat tietoni, siellä oli nykyinen osoite sekä osoite X kakkososoitteena. En tajua miten se oli kakkososoitteena, kun tein muuttoilmoituksen kuten kuuluukin. Vuoden 2000 jälkeen olen asunut kahdessa muussa osoitteessa ennen tätä nykyistä, eikä ne kaksi osoitetta siellä roikkuneet, vaikka osoitteenmuutos on tehty samalla tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä 'muuttoja' toisen osoitteeseen tehdäön myös kiusallaan ja ystäväni menetti esim lapsilisän yh-korotuksen tästä syystä. Olematon adukas olikin vaikea 'häätää'

Vierailija
4/6 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut osoitteeseeni laskuja sellaisen ihmisen nimellä joka ei ole asunnossa välttämättä koskaan asunut. 

Vierailija
5/6 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että kolmas ilmoittautui sun osoitteeseen, mutta se olikin vaan toinen. ootsä sitten se ykkönen

Vierailija
6/6 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tuo oman osoitteen tarkistaminen Postin sivuilla tehdään kun en ole muuttamassa pois osoitteestani.

Muutama vuosi sitten joku oli ilmoittanut että en enää asu asunnossani. Silloin korjasin asian puhelimella.

En ole ap.