Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoan meidän kotia

Vierailija
02.02.2014 |

Olen ihan väsynyt tähän paskaläjään. Huonekalut mitä sattuut ja kaikki vähän sitä sun tätä. Mattojakaan ei ole, kun en jaksa enää pestä niitä. Ihan turhaa kaikki sisustaminen ja siivoaminen, kun hetkessä on taas matot rutussa ja tavarat lattioilla. Inhoan viikonloppuja, kun on pakko olla kotona ja pitäisi siivota ja se on täysin turhaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hyviä vinkkejä tuolla joukossa, tuli itselle järjestelyinnostus. Ap, sulle ei tunnu kelpaavan mikään. Mene nyt ja järjestä se työhuone, että on edes joku paikka, missä voit olla ilman kaaosta. 

Vierailija
22/24 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17, juuri noin. Ja ei, ei mulle "kelpaa" mikään, muuten olisin jo ostanut ja laittanut. En vaan jaksa ja ei sitä turhautumisen tunnetta voi järjellä selittääkään. Kuvitelkaa, mulla on kyllä rahaa, mutta olen ostanut itselleni vaatteita viimeksi yli vuosi sitten. Minulla on kolme paitaa, joita käytän ja kahdet housut... Viimeksi ostin itselleni alusvaatteita vuonna 2011 kun oli pakko käyttää joululahjaksi saamani lahjakortti. Silloinkin ostin rumia, koska inhotti koko homma. Muutenkin tuntuu, että olen viimeksi ollut onnellinen esikoisen synnyttyä, ja siitä on jo monta vuotta. Kaikki tuntuu vaan turhemmalta ja väsyttävämmältä vuosi vuodelta, nykyään mietin kuolemaa joka päivä. Mutta työterveyshuollossa selitin kuitenkin kaiken järjellä ja hoitaja oli tyytyväinen, vaikka olin saanut burnout pisteet lomakkeesta. Tämä on nyt vaan tällasta tajunnanvirtaa ilman mitään lopputulosta, koska tämä palsta on se paikka, jossa ylipäätään uskallan tunnustaa, että olen ihan helvetin väsynyt ja ahdistunut ja vihaan itseäni. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se lapsiperhe-elämä on, hidasta kuolemaa.

Vierailija
24/24 |
02.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten olis uus käynti työterveyshuollossa? Vai aiotko ensi kuussa, ensi vuonna ja kuuden vuoden päästä olla samassa jamassa?