Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käynyt korona testissä?

Vierailija
25.10.2020 |

Jo niin montako kertaa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kahdesti.

Vierailija
2/11 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nyt syksyllä. Oli negatiivinen.

Olisin käynyt myös keväällä jos olisi saanut mennä (silloin ei testattu kuin sairaalaan joutuvia). Oli aivan kamala 4 viikkoa kestävä yskä, kurkkukipu, pääkipu, ripuli, pahoinvointi, väsymys, hengästys, haju- ja makuaistin puute. Mutta ei. Testiin ei päässyt. En ole siis virallisesti sairastanut koronaa vaikka itse olenkin aivan varma että olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
4/11 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kerran olen . Jyväskylässä otettiin testiin tosi pienillä oireilla, itselläni oli vain nuha ( joka oli jatkunut useamman päivän).

Vierailija
5/11 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kerran olen . Jyväskylässä otettiin testiin tosi pienillä oireilla, itselläni oli vain nuha ( joka oli jatkunut useamman päivän).

Minulla on ollut tänä vuonna nuha jo ainakin 5 kertaa. Olisiko pitänyt käydä jo 5 kertaa?

Vierailija
6/11 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun maskin käyttö ei enää tuo tarpeeksi paremman ihmisen hohdetta. Kilpaillaan kuinka monta kertaa ja kuinka mitättömillä oireilla on käyty testissä🐑+😷+😇+😂🤣😅🤣🤣

Vierailija
7/11 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut tänä vuonna nuha jo ainakin 5 kertaa. Olisiko pitänyt käydä jo 5 kertaa?

Kyllä. Matalalla kynnyksellä mentävä koska voi olla myös oireeton. Et voi tietää onko vain nuha vai oire koronasta.

Vierailija
8/11 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi kertaa, yhtä ärsyttävää aina

Vierailija
9/11 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran nyt syksyllä. Oli negatiivinen.

Olisin käynyt myös keväällä jos olisi saanut mennä (silloin ei testattu kuin sairaalaan joutuvia). Oli aivan kamala 4 viikkoa kestävä yskä, kurkkukipu, pääkipu, ripuli, pahoinvointi, väsymys, hengästys, haju- ja makuaistin puute. Mutta ei. Testiin ei päässyt. En ole siis virallisesti sairastanut koronaa vaikka itse olenkin aivan varma että olen.

??? Kyllä mä kävin jo maaliskuussa testissä. Paljon pienemmillä oireilla.

Vierailija
10/11 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen huomenna ekaa kertaa. Oireena vain kurkkukipu.

Vierailija
11/11 |
25.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yskinyt keuhkoja pihalle jo kuukauden. Joo en ole käynyt testissä. Kun tämä alkoi niin muutamana päivänä oli oireita jotka olisi voinut periaatteessa olla koronaa. Sittemmin ne hävisi mutta tämä hirveä yskä jäänyt, välillä tullut ihan oikeasti oksennustakin kun yskittänyt niin paljon syönnin jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi