vaihteleeko teillä muillakin naisilla orgasmin vaativa aika vai onko suunnilleen sama joka kerta?
joskus tulee 10 sekunnissa ja joskus pitää hinkata melkein tunti.
Kommentit (10)
Vaihtelle ihan jokakerta, tietysti.
Vaihtelee myös siitä miten sitä tehdään. Joskus tosi nopsaan joskus kestää,myös se jos on viinissä vaikutta toki.
Hormoonikierto, väsymys ja kiihottumisaste vaikuttaa.
Myös orgasmin voimakkuus vahtelee.
Siis tottakai se vaihtelee, ei ihminen ole mikään kone.
Ei ihan noin paljoa vaihtele, mutta vaihtelee kyllä. Nopeimmillaan tulen arviolta 30 sekunnissa, enimmillään menee ehkä 20 min. Masturboidessa on ihme jos menee yli 5 min.
Oma nopeusennätys on ehkä joku 5-10 sekuntia. Joskus sitten se ei tule, vaikka kuinka kauan yrittäisi. Yleisimmin menee kuitenkin n. 10 minuuttia korkeintaan. Puhun masturboinnista, sillä itse en muulla tavalla laukea.
Vaihtelee joo ja aina ei tuu ollenkaan.
Tottakai vaihtelee siinä missä ihan jokaisella ihmisellä, miehillä ihan sama juttu. Tosi kiihottavassa tilanteessa ja oikealla fiiliksellä hyvinkin nopeasti. Joskus taas voi olla vaikea saavuttaa huippua.
Mun vaimoke laukeaa yleensä parissa minuutissa. Useimmiten laukeaa vähintään pari kolme kertaa rakastelun aikana. Ekan kerran jälkeiset kerrat vaativat vähän pidemmän ajan kiitotusta. Itse yritän ajoittaa oman nallini palamisen niin, että tapahtuisi samaan aikaan naisen laukeamisen kanssa.
Vaihtelee paljonkin. Riippuu kiihotuksen määrästä ja tietysti siitä saako oikeanlaista stimulaatiota.