Miksei ne laittaneet sitä homppelia pihalle Selviytyjissä?!
Voi vee että osaa olla ärsyttävä kundi! Mitä se niitä "johtaa" sen koskemattomuussymbolinsa kanssa, nytkin olisivat voineet äänestää sen sanaakaan sanomatta huitsin hemmettiin. Ei se olis tajunnut edes sitä symboliaan pelata.
Ja ne jutut siitä mustasta pojasta joka joutui nyt pois, tää homo ei vaan tykkää siitä niin se saa mennä! Ja itse on joku valkoinen KKK-ihminen sieltä syvästä Etelästä. Tollasiako ne oikeasti on? Huh huh!
Se pudonnut poika sanoikin sille hyvin että tuu sit vasta puhumaan työnteosta kun olet itse sitä kokeillut tmv kun tää homo halveksi sen duunia.
Voi vitsit mä inhoan tota vielä enemmän mitä Russellia, jopa!
Kommentit (8)
koska muuten se olisi homojen syrjintää jos eivät tottelisi häntä -.- tyhmä äijä
[quote author="Vierailija" time="02.02.2014 klo 00:12"]
Samaa ajattelin... Miks ne antaa sen pomottaa siellä.
[/quote]
Koska suurin osa on tyhmiä kuin saappaat. Jos siellä ketään fiksua enää jäljellä (nyt kun selvästi fiksu ja kartalla oleva kaveri äänestettiin pois), hän ei uskalla paljastaa tätä muille kotiin joutumisen pelossa. Liian erilaiset savustetaan ulos.
Toinen syy: miesten välinen lojaalius. Jos porukka tekee jotain, vaikka helvetin typerääkin, tehdään siinä mukana eikä ryhdytä turhia kyseenalaistamaan. Tuolla metodilla on monta huonoa päätöstä syntynyt monissa työyhteisöissäkin.
Tuotantoyhtiö saa jokaisesta varmaan aika kattavasti taustatiedot. Eiköhän sinne valita erilaisia omituisuuksia ja vahvoja mielipiteitä omaavia tarkoituksella. Taitaa olla, että tällä kertaa älykkyys ei ole ollut kriteerinä, en ainakaan muista, että tuossa monikaan olisi yrittäjiä, korkeakouluopiskelijoita tai muutenkaan elämässä erityisesti onnistuneita. Tuntuu täysin joltain BB porukalta koko sakki.
Mä mietin et miks ne jotku edes suostu menee sinne heimoneuvostoon. Sen homppelinko idea se alunperin oli? Itellä ei ois edes tullu mieleen, eihän toi nyt oo vaihtoehto :D näkee et sille on kaikki elämässä tuotu oikeen tarjottimella, ilman et näkee vaivaa asioiden eteen.
Aivan karsee jätkä! Meinasin itkeä sen koomikon puolesta, niin epäoikeudenmukaista kohtelua. Ja tän herra ylimielisyyden olankohauttelut, silmien muljauttelut ja hiusten harominen, niin ärsyttäviä eleitä että kihisin kiukusta vaikken tota kovin vakavasti yleensä ota. Kaiken kruunuksi kaverilla nousi valta välittömästi päähän, ja luulee selvästi olevansa voittamaton. Juuri siksi en usko tuon pystyvän voittamaan kisa. Saattaa itse asiassa olla, että hän olisi jopa haluttu finalistikaveri, koska kukaan ei takuulla halua antaa ääntä tälle.
Meinas pää eilen poksahtaa kun ärsytti niin paljo. Noi miehet saa hävititä koko kisan koska todistivat olevansa ilman aivoja. Ei noin tyhmiä miehiä voi ollakkaan!
Samaa ajattelin... Miks ne antaa sen pomottaa siellä.