Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettämistä??

Vierailija
01.02.2014 |

Puolisoni on kuukauden verran työmatkalla. Tapasin työn merkeissä miehen, jonka nyt kuvittelen(?) olevan kiinnostunut minusta. Hän mm. selvitti henk. koht. numeroni, ja on nyt soittanut pari kertaa iltaisin - muka työjuttuja, mutta ei todellakaan sellaisia mitä ei voisi hoitaa esim. työpaikan spostilla. Hän siis kysyy aina jonkun työhön liittyvän kysymyksen puhelun aluksi, mutta alkaa sitten rupatella niitä näitä. Mies on tosi mukava ja hänen kanssaan on kiva jutella. Näin hän sanoo myös minusta ikään kuin selitykseksi puheluilleen, mutta jokin vaisto sanoo että hänen puoleltaan mukana on muutakin..

Minulla on kolme lasta enkä ole ihan nuori enää. Rakastan puolisoani, enkä todellakaan haaveile mistään sivusuhteista saati erosta. Mutta tämä uusi tuttavuus on todella kiva tyyppi ja itse ajattelen piristäväni yksinäisiä iltojani hänen kanssaan kuin juttelisin jonkun naispuolisen kaverin kanssa. Toisaalta, koska olen haistavinani tilanteessa muutakin kuin kaveruutta hänen puoleltaan, sekin tuntuu jotenkin kovin imartelevalta. Ihmeellistä, että tällainen vanha mamma sytyttää vielä jonkun muunkin kuin oman miehensä ;)

Olen aina ajatellut, että pettämistä on kaikki minkä haluaa pitää puolisoltaan salassa. Ja nyt olen sitten sellaisessa tilanteessa... Tiedän, ettei mieheni pitäisi ajatuksesta että "seurustelen" illat pitkät jonkun toisen miehen kanssa joka on kiinnostunut minusta, vaikka en itse romanttisessa mielessä olekaan kiinnostunut hänestä. Ja nyt kun puoliso on vielä itse pitkään kaukana poissa, en todellakaan ala hänelle tällaista puhelimessa selittää. Elämäntilanteemme on ollut tämä "aina", puolisoni joutuu silloin tällöin tekemään pitkiä reissuja ja molemminpuolinen luottamus on aina ollut täydellinen (heh, hän tekee töitään erämaassa miesporukassa - ei ole paljon mahdollisuuksiakaan naisjuttuihin). Kai tässä pitää vaan sanoa tiukasti tälle uudelle tuttavuudelle, että pidän yhteyttä vain työaikana ja työasioissa. Harmin paikka.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella kunnioituksella, jos näin toimit.

Vierailija
2/6 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta heti tai huomaat kohta olevasi liian ihastunut ja perheesi hajoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä luulet, että se on susta kiinnostunut, oletat niin, ehkä haluat niin, et itse muka ole kiinnostunut hänestä, mutta olethan, vaikka kirjoitat mitä... Nolo vanha akka taidat olla, et vaan myönnä sitä itsellesi.

Mutta, mun puolesta voit tehdä mitä haluat, mutta ole nyt hitto edes itsellesi rehellinen.

Vierailija
4/6 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen tätä juttua sen verran tarkasti päässäni kelaillut, että uskon olevani täysin rehellinen itselleni. Myönnän olevani ihastunut siihen tunteeseen, että joku on kiinnostunut minusta. Se on imartelevaa ja ehkä sitten myös tosi noloa 37-vuotiaalta äiti-ihmiseltä, mutta näin se vaan on :) En kuitenkaan halua sivusuhdetta tämän enkä kenenkään muunkaan kanssa. 

Sen olen nyt päättänyt, että jätän yksinkertaisesti vastaamatta noihin iltapuheluihin mikäli niitä vielä tulee. Olen saanut sen mitä olen kai kaivannut: itsetunto on kohonnut. Mutta sitä en tiedä, kertoisinko jossain vaiheessa miehelleni - mieluiten sitten kun taas näemme kasvotusten. Tavallaan se on mielestäni turhaa ja jopa itsekästä: omatuntoni kyllä puhdistuu, mutta aiheutan ehkä hänelle mielipahaa vaikkei mitään ole oikeastaan edes tapahtunut? Yritän tässä nyt päättää, miten haluaisin hänen toimivan vastaavassa tilanteessa.. 

Vierailija
5/6 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi vähän samalla tavalla. Kerroin ajatuksistani ja tunteistani molemmille miehille ja sain tilanteen (pääni) tasapainoon :-) .

Vierailija
6/6 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi sama juttu, ikä ja lasten määrä täsmäävät myös :) Mieheni ei tosin ollut poissa, ainoastaan poissaoleva.

Kerroin miehelleni ja olin myös rehellinen sill toiselle miehelle, hänkin kertoi minulle rehellisesti tunteistaan minua kohtaan. Juttu päättyi kaikin puolin hyvin, suhde omaan mieheeni parani ja tämän toisen kanssa pystyttiin palaamaan neutraaliin ystävyyssuhteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan