Oletko koskaan säikähtänyt itseäsi että mähän olen kuin justiina esimerkiksi riidan yhteydessä
Jos vaikka huudat miehelle tai lapsille keittiöstä tai jopa joku kattila tai kaulin kädessäsi :(
Kommentit (8)
En. En ole. Heikot ihmiset huutaa ja kiistelee, vahvat keskustelee.
Vierailija kirjoitti:
Useinkin
Eka kerta toki tuntuu pahimmalta ja pysäyttävimmältä.
Kyllä, etenkin nuorempana pms-päivien aikana. Nyt olen jo seesteinen (hah hah) kuusikymppinen ja kimmastun harvoin. Mutta väsyneenä ja stressaantuneena Justiina nostaa yhä päätään.
Nooh... En minä kyllä itseäni säikähtänyt ole kuin korkeintaan silloin 12.v kun se Justiina alkoi sieltä ensi kertaa näkymään.
Nykyään Justiina on hyvin suojassa ja rinnakkais persoona pitää sen otteessa ihan kiitettävästi. Joskus hyvin harvoin, pari krt. vuodessa se ärähtää ja tarttuu kaulimeensa. Luulenpa että mies on silloin se joka säikähtää ja hänen kontolleen jää Justiinan kesyttäminen ja telkeäminen takaisin häkkiin.
Mies on oppinut ihan kiitettäväksi tuossa hommassa ja ymmärtänyt kuinka tyytyväinen vaimo = onnellinen perhe. On lepyttelyn mestari, tulee koko matkan vastaan ja saattelee kaulinta väistellen Justiinan takaisin häkkiinsä.
Yleensä Justiina tulee esille kierron puolivälissä jos kaikki tähdet ovat kohdillaan ja henkinen stressi on kova. Silloin se vatii kaulin kädessään mieheltä soidintanssin johon voi mennä koko päiväkin.
Vierailija kirjoitti:
Pikemminkin Eva Wahlströmiksi..👊
Nykyaikaa
Useinkin