Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon miehesi näkee lapsiaan

Vierailija
31.01.2014 |

vuorokaudessa? Mitä tekee heidän kanssaan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu aivan viikosta. Jos miehellä on työmatkoja, voi olla päiviä, ettei näe lapsia ollenkaan. Jos on toimistolla, näkee lapsia 17->

Kotona ollessaan mies hoitaa ekaluokkalaisen iltapalan- ja pesut, ja vie lapsen nukkumaan. Isompien kanssa juttelee tai kuskaa treeneihin. 

Viikonloppuisin mies on perheen kesken kaiken ajan, jolloin laittaa lasten kanssa ruokaa, kuskaa treeneihin, pelataan koko perhe paljon lautapelejä, saunotaan yms. Mun mielestä mies on hyvä isä, ei aina aivan kartalla teinien jutuista ja kavereista, mutta silti paremmin kuin kenenkään teinien kaverin vanhemmat keskimäärin :) 

Vierailija
2/12 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies hoitaa kuopuksen aamutouhut/kuskaukset, jos ei ole työreissussa. On hoitanut kaikkien lastemme aamut pienestä pitäen, mä menen töihin aikaisemmin, jos mies on kotona.

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 23:10"]

Riippuu aivan viikosta. Jos miehellä on työmatkoja, voi olla päiviä, ettei näe lapsia ollenkaan. Jos on toimistolla, näkee lapsia 17->

Kotona ollessaan mies hoitaa ekaluokkalaisen iltapalan- ja pesut, ja vie lapsen nukkumaan. Isompien kanssa juttelee tai kuskaa treeneihin. 

Viikonloppuisin mies on perheen kesken kaiken ajan, jolloin laittaa lasten kanssa ruokaa, kuskaa treeneihin, pelataan koko perhe paljon lautapelejä, saunotaan yms. Mun mielestä mies on hyvä isä, ei aina aivan kartalla teinien jutuista ja kavereista, mutta silti paremmin kuin kenenkään teinien kaverin vanhemmat keskimäärin :) 

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo ole lastaan nähnyt kahteen kuukauteen.

Vierailija
4/12 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme erossa. Lapsi päättää milloin tapaa isänsä ja mielestäni tapaa liian usein.

Vierailija
5/12 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla aamupalan ja päiväkotiin viennin ajan, illalla sitten töitten jälkeen 4-5h. Touhuaa, leikkii, pelaa, hoitaa aamu-/iltapuuhia.. yms..

Vierailija
6/12 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkee 2 h, nukkuu kun tulee kotiin, siis mies

Vierailija
7/12 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 4h arkipäivisin + viikonloput. Eli viettää koululaisten kanssa aikaa tällä hetkellä enemmän kuin minä. (Olen itse 2-3 iltaa viikosta töissä) Jos mä olen töissä, hakee nuorimman hoidosta, laittaa ruuan ja auttaa läksyissä, jos joku apua kysyy. Ja komentaa sit nukkumaan, kun iltapalat on syöty. Jos mä olen kotona, niin eipä tuo yleensä mitään lasten kassa tee... 

Viikonloppuisin... Noh. En mä tiiä. Ihan joskus saattaa tehdä jotain lego-juttuja pojan kanssa tai pelata lasten kanssa (pleikkarilla), mut eipä juuri muuta. Jos mä otan esim. luistelemaan vaan osan porukasta, ni on sit kotona sen kotiin jäävän kanssa ja ehkä laittaa sillä välin ruuan tulille... 

En mä oikeasti tiedä miten miehen sais tekemäänkin lasten kanssa jotain. On vaan kuulemma kauheen hankalaa ees käydä missään (jännä, kun mä onnistun kyllä ottamaan vaikka kauppareissullekin koko sakin mukaan ja ihan yksin. Mutta kuulemma se johtuu siitä, että mä olen äiti... *huoh*) Okei, yks on erityislapsi, mutta ei sekään nykyään mikään ihan mahdoton ole...

Vierailija
8/12 |
01.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 23:46"]

Noin 4h arkipäivisin + viikonloput. Eli viettää koululaisten kanssa aikaa tällä hetkellä enemmän kuin minä. (Olen itse 2-3 iltaa viikosta töissä) Jos mä olen töissä, hakee nuorimman hoidosta, laittaa ruuan ja auttaa läksyissä, jos joku apua kysyy. Ja komentaa sit nukkumaan, kun iltapalat on syöty. Jos mä olen kotona, niin eipä tuo yleensä mitään lasten kassa tee... 

Viikonloppuisin... Noh. En mä tiiä. Ihan joskus saattaa tehdä jotain lego-juttuja pojan kanssa tai pelata lasten kanssa (pleikkarilla), mut eipä juuri muuta. Jos mä otan esim. luistelemaan vaan osan porukasta, ni on sit kotona sen kotiin jäävän kanssa ja ehkä laittaa sillä välin ruuan tulille... 

En mä oikeasti tiedä miten miehen sais tekemäänkin lasten kanssa jotain. On vaan kuulemma kauheen hankalaa ees käydä missään (jännä, kun mä onnistun kyllä ottamaan vaikka kauppareissullekin koko sakin mukaan ja ihan yksin. Mutta kuulemma se johtuu siitä, että mä olen äiti... *huoh*) Okei, yks on erityislapsi, mutta ei sekään nykyään mikään ihan mahdoton ole...

[/quote]

PS: Sama mies olis halunnut vielä yhden lapsen lisää. MÄ ilmoitin, ettei tule tapahtumaan... 

Vierailija
9/12 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuntia illassa. Ei tee mitään, istuu tietokoneella sen ajan.

Vierailija
10/12 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla ennen töihin lähtöä ja töiden jälkeen 16.30-21. Toisinaan ei tee kummempia kuin juttelee, toisinaan taas pelailee, ulkoilee, käy kaupassa/kirjastossa jne. Tässä me häärätään koko perhe aina illat yhdessä.

Vierailija
11/12 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itaa iltapesut ja nukkumaan laiton iltasatuineen (n. Klo 18:30-20:00)

Viikonloppuisin sitten ulkoilua yms ja ilta-ja aamutoimet silloin mun vastuulla.

Lapset siis on 2-vuotiaat kaksoset.

Vierailija
12/12 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin ollaan aika paljon koko perheellä illat ja viikonloput, eli mies tulee kotiin joskus viiteen mennessä ja lapset menevät nukkumaan ysin jälkeen. Aamulla ollaan ehkä aamutohinoissa taas yhdessä hetken. Ulkoillaan paljon, lueskellaan yhdessä, käydään saunassa, tehdään ruokaa, syödään... Mitä nyt keksitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän