Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaamon asiakastietokanta levinnyt nettiin mutta Vastaamo itse ei löydä omia asiakastietojaan vuodelta 2016 ollenkaan?

Vierailija
24.10.2020 |

Ilmeisesti turha pyytää omista tiedoista kopiota kun firma itse ei löydä omia tietojaan enää ollenkaan. Ajattelin ettei tämä voi enää hullummaksi mennä, mutta näköjään pystyikin sitten menemään. Kohta on moni terapiassa varmaan tämän vuodon ja kiristyksen takia pelkästään...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis uutisissa kerrottiin että asikas ollut tuonne yhteydessä koskien hänen omia tietojaan vuodelta 2016, mutta Vastaamo itse ei löydä tuon vuoden tietoja ollenkaan.

Vierailija
2/23 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ollut yhden muistikuviensa mukaan asiakkaan olleen haastattelu, ei Vastaamolta saatu tieto. On siten voinut käydä muuallakin. En vetäisi mitään johtopäätöksiä tuon perusteella. Typerä uutinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole vastanneet mitään ainakaan minun viestiini koskien omia tietoja.... Lähetin viestin joskus pari päivää sitten. Ei mitään vastausta.

Vierailija
4/23 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaamon täytyy varmaan ostaa omat tietonsa siltä hakkerilta?

5/23 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistaja, Vastaamon perustaja Ville Tapio on itse kehittänyt asiakastietojärjestelmänsä.

Olisi ehkä kannattanut pyytää osaavimmilta apua?

Toivon että Avi ja Valvira hoitavat hommansa ja Vastaamo saa pistää lapun luukulle.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
6/23 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huonosti kuvaava tuo firman nimi "Vastaamo".

Vierailija
7/23 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkahattutäti kirjoitti:

Omistaja, Vastaamon perustaja Ville Tapio on itse kehittänyt asiakastietojärjestelmänsä.

Toivon että Avi ja Valvira hoitavat hommansa ja Vastaamo saa pistää lapun luukulle.

Miksi viranomaiset eivät ole valvoneet?

Vierailija
8/23 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin. Alkaahan sitä oikeille urille suuntaavaakin asiaa sieltä pulputa.

Vierailija
9/23 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuolla vain kerran, ja nekin tiedot on vuodettu. Miksi, MIKSI minä valitsin juuri Vastaamon?! Ja vain yksi kerta, joka lopulta pilasi koko elämäni. Henkisten kärsimysten lisäksi piti asettaa luottokielto sekä rekisteröinti- ja tietojenluovutuskielto + uusi ajokortti ja passi tilaukseen. 

Vierailija
10/23 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niitä käytännössä ehditä valvomaan.

Suomessa on mieletön määrä erilaisia tietojärjestelmiä eri terveydenhoitoyrityksillä ja sairaaloissa ja terveyskeskuksissa.

Pitäisi olla monen erilaisen asiakasjärjestelmän tuntija ja paljon it-osaamista noihin tarkastamisiin.

Ja on tietovuotoja tapahtunut ennenkin, mutta Suomessa ei näin suuria, eikä tervydenhuoltoon kohdistuvia.

Ja aivan varmaa on, että osa yritysten tietovudoista ei ole koskaan päässy julkisuuteen, ne on salattu.

Vierailija
11/23 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on mieletön määrä erilaisia tietojärjestelmiä eri terveydenhoitoyrityksillä ja sairaaloissa ja terveyskeskuksissa.

Pitäisi olla monen erilaisen asiakasjärjestelmän tuntija ja paljon it-osaamista noihin tarkastamisiin.

Ja on tietovuotoja tapahtunut ennenkin, mutta Suomessa ei näin suuria, eikä tervydenhuoltoon kohdistuvia.

Ja aivan varmaa on, että osa yritysten tietovudoista ei ole koskaan päässy julkisuuteen, ne on salattu.

Terveysalan firmoilta pitäisi vaatia ulkopuolisen auditoijan suorittama tarkastus tietoturvan osalta ehdottomasti!

Vierailija
12/23 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noniin. Alkaahan sitä oikeille urille suuntaavaakin asiaa sieltä pulputa.

No mitä helvettiä muka Avi ja Valvira tuolle voivat.

Ei tuon takia mitään liiketoiminta kieltoa voi tulla, ei Avi ja Valvira pysty kenenkään liiketoimintaa tuon perusteella lopettamaan.

Jos jollakulla potilaalla on rahaa alkaa käydä oikeutta oikeutta, niin se on eria asia.  Mutta ei yksinkertainen asia.

Vierailija
13/23 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja on tietovuotoja tapahtunut ennenkin, mutta Suomessa ei näin suuria, eikä tervydenhuoltoon

kohdistuvia.

Terveysalan firmoilta pitäisi vaatia ulkopuolisen auditoijan suorittama tarkastus tietoturvan osalta ehdottomasti!

Siis tämä, tämä, tämä!

Juuri näin pitäisi olla!

Vierailija
14/23 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nimi ei ole Vastaaja

Vierailija
15/23 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rustannut exel taulukot, joihin hlötiedot...tms

Vierailija
16/23 |
24.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tuolla vain kerran, ja nekin tiedot on vuodettu. Miksi, MIKSI minä valitsin juuri Vastaamon?! Ja vain yksi kerta, joka lopulta pilasi koko elämäni. Henkisten kärsimysten lisäksi piti asettaa luottokielto sekä rekisteröinti- ja tietojenluovutuskielto + uusi ajokortti ja passi tilaukseen. 

Mä en ees käynyt! Varasin ajan jonka peruutin ja niin ne sai mun hetun, nimen jne.

Miksi tilasit uuden passin ja ajokortin? Pitäisköhän vaihtaa sukunimi?

Vierailija
17/23 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on Vastaamossa käymisen jälkeen mennyt naimisiin ja vaihtanut sukunimensä ja muuttanut, niin pystyykö mun hetua käyttämään väärin? Tuleeko herjausta nimen ja hetun yhteensopimattomuudesta?

Vierailija
18/23 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vinkki, että Klarnalle voi soittaa allaolevaan numeroon ja sopia luottokiellosta, eli sen jälkeen ei pitäisi pystyä luotollisoa maksuja käyttämään Klarnan kautta. Sain numeron heidän asiakaspalvelustaan ja on joku heidän tietoturvaosastonsa +358 9 4259 9772

Vierailija
19/23 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se Ville omista enää kuin pienen osan toista yrityksestä.

"Intera omistaa nyt 71,25 prosenttia Vastaamosta. Ville ja Nina Tapio omistavat loput 28,75 prosenttia."

https://www.iltalehti.fi/talous/a/3c760edc-f921-4bd9-8d2c-622719ab8e2e

Vierailija
20/23 |
26.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa. Onkohan siellä paniikissa laitettu savuna ilmaan vanhat kannat, logit yms.... Pari kertaa ollut tilanteessa 30 vuoden aikana, jossa raskaasti kämmännyt teksu viimeisenä ratkaisuna vetää pannun ja logit puhtaaksi ettei se oma luovuus näkyisi...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi