All Together Now Suomi
Kommentit (263)
Mistä Heroines on hankkinut asut ?
Vierailija kirjoitti:
Heroines(?)
Sankarittaret (?)
Ilari Hämäläinen pyörii joka ohjelmassa. Ja ilmeisesti tässäkin on mukana muitakin sellaisia, jotka ovat olleet Voicessa/Idolsissa tai jossain muussa ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ilari Hämäläinen pyörii joka ohjelmassa. Ja ilmeisesti tässäkin on mukana muitakin sellaisia, jotka ovat olleet Voicessa/Idolsissa tai jossain muussa ohjelmassa.
Ja tuomareina ovat ne, jotka eivät ole päässeet tuomaroimaan voicessa tai idolsissa.
Odotin koko lähetyksen jälkeen sitä "Eteen ja ylös" -biisiä, joka pyöri siinä ensimmäisessä mainoksessa. Kukahan sen esitti ja milloin sitten tulee ohjelmassa? Tosi hyvä esitys, ainakin sen pätkän ajan tuntui siltä.
jälkeen.... ei kun ajan, piti kirjoittaa
"Pikkasen" alko vituttaa, kun ne laitto sen tyttöbandin ensimmäiseksi. Huomattavasti paremmin veti top 2.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirvee hehkutus tolle respectille eikä ollu ees hyvä mun mielestä. No oli tumma ja ulkomailta..huoh..
Oli parempi kuin 90% suomalaisista. Kannattaa tarkistaa oma asenne jos ulkomaalaisuus tekee huonon.
Mä en nyt usko, että se tarkoitti ulkomaalaisuuden tekevän huonompaa. Vaan sitä miten valkoiset fetisoi värillisiä. Kun tuntuu (ainakin mun mielestä), ettei valkoiset nää muuta kuin ihonvärin. Varsinkin viihdeohjelmissa.
Iltasanomissa on hymistelyjuttu ohjelmasta, kirjoittajana on yksi tuomareista.
Vierailija kirjoitti:
TÄtä helvetin karaokeSoopaa melkein joka kanavalta, vaadin TV-maksun takaisin.
Eihän TV-maksua/lupamaksua ole ollut enää vuosikausiin. Tuntuu, että siitä on ikuisuus, kun sitä maksoin. Nyt on mediavero ja se menee suoraan verotuksessa. Se on onneksi pienempi, kuin mitä oli TV-vero, jota ei läheskään kaikki maksaneet, vaikka TV:tä katsoivatkin.
Itse ohjelmasta sen varran, että katsominen piti lopettaa jo kolmannen esiintyjän jälkeen. Ei oikein napannut.
Onneksi oli hyvä kirja kesken ja sen kanssa jatkoin iltaa.
Miten se Sami sai 92 sadasta nousemaan ylös? Eihän hän osannut laulaa kovin hyvin.
Minä tykkäsin siitä naisesta joka oli Tarja Turusen näköinen, olisi kuulunut finaaliin.
Ainoa esiintyjä joka sai kylmät väreet aikaiseksi ja tämä molemmissa lauluissa. Toivon että hänestä kuullaan vielä myöhemmin, valmis artisti.
Luulin, että kyseessä on yhden illan juttu, mutta jaksoja tulee monta viikkoa, jouluun asti.
Tämän ohjelmanhan piti tulla ulos jo keväällä. Siirrettiin puolella vuodella.
Vierailija kirjoitti:
Miten se Sami sai 92 sadasta nousemaan ylös? Eihän hän osannut laulaa kovin hyvin.
Asenne, innosti mukaan laulamaan.
kuka esittäjä kirjoitti:
Odotin koko lähetyksen jälkeen sitä "Eteen ja ylös" -biisiä, joka pyöri siinä ensimmäisessä mainoksessa. Kukahan sen esitti ja milloin sitten tulee ohjelmassa? Tosi hyvä esitys, ainakin sen pätkän ajan tuntui siltä.
Eiks se muka ollu tos
Tuli sellainen fiilis, että ohjelmassa tuomarit kilpailevat keskenään ruutuajasta ja näkyvyydestä. Kisa siitä, kuka huutaa kovimmin ja kuka heiluu kopissaan näyttävimmin.
Mistä nämä laulajat on muuten värvätty mukaan?
Onneks ei oo sun pakko katsoa.