Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä amerikkalaista tapaa sinä olet ihmetellyt?

Vierailija
24.10.2020 |

Minulla ei ole kokemusta muusta kuin telkkarista, mutta oletan että nämä asiat ovat hyvin tavallisia Amerikassa.
-kokolattiamatot
-kengät jalassa sisällä
-kertakäyttöastiat

Kommentit (9003)

Vierailija
2521/9003 |
22.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisten WC:eiden olematon yksityisyys. Oven molemmin puolin isot usean sentin raot, joista näkee sisälle. Muutenkin ovet on usein paljon pienemmät kuin vaikka meillä Suomessa eli sekä oven alapuolelle että yläpuolelle jää myös isot raot.

Missä tällaisia julkisia vessoja olet nähnyt? Minä olen nähnyt ihan tavallisia. Mutta se mistä suoraan sanottuna pidän tosi paljon, niin pöntön päälle saa laittaa sellaisen koko renkaan kattavan paperin suojaksi. Kattaa siis koko ympyrän. Sellaisia kun saisi Suomeenkin pelkän vessapaperinpalan sijaan.

Todella monissa paikoissa, kauppakeskukset, lentokentät ym. tämäntyylisiä: https://i.imgflip.com/1274vk.jpg

Tuollaisiahan vessat täällä Suomessakin on harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta. Ei mua ainakaan oo haitannut..

Vierailija
2522/9003 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sneakersit. Joka paikassa. Ehkä tyylitajuttomin kansa ever.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2523/9003 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovia valmistautumaan,pyssyjä jokaisella  ja amerikka on paras kaikessa.

Nyt sitte lunta ja pakkasta niin henki pois monella.  Ois valmistautunu vaikka generaattorilla niin ei ois henki lähteny.  (ja oisivat käyttäneet sitä oikein,ei sisällä)

Vierailija
2524/9003 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovia valmistautumaan,pyssyjä jokaisella  ja amerikka on paras kaikessa.

Nyt sitte lunta ja pakkasta niin henki pois monella.  Ois valmistautunu vaikka generaattorilla niin ei ois henki lähteny.  (ja oisivat käyttäneet sitä oikein,ei sisällä)

Miksi sinä siis luulet, että siellä kuolleet ihmiset on olleet nimenomaan näitä valmistautuneita?

Vierailija
2525/9003 |
04.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se Thaimaan tsunami myos Thaimaalaisten huonon varustelun vika?

Puolitrooppisessa ilmastossa on vaikea ajatella etta lumiaurojakin voisi tarvita.

Vierailija
2526/9003 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko se Thaimaan tsunami myos Thaimaalaisten huonon varustelun vika?

Puolitrooppisessa ilmastossa on vaikea ajatella etta lumiaurojakin voisi tarvita.

Siinä mielessä huono analogia, että tuolla suunnalla niitä tsunameja aina silloin tällöin esiintyy. Heidän pitäisi siis osata niihin varautua rakentamalla infrastruktuurinsa paremmin tsunameja kestäväksi. Esimerkiksi jättää rannat ja alavat maat rakentamatta.

Vierailija
2527/9003 |
09.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran pito. Saastainen meluava ruma raateleva paskaeläin

Vierailija
2528/9003 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilyketölkinavaajissa on enemmän osia kuin itse tölkissä. Eikä kukaan tunnu osaavan käyttää niitä. Telkkarissa jopa sähköisiä. Ei kai kenelläkään sellaistaoikeasti ole? :D

Vierailija
2529/9003 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säilyketölkinavaajissa on enemmän osia kuin itse tölkissä. Eikä kukaan tunnu osaavan käyttää niitä. Telkkarissa jopa sähköisiä. Ei kai kenelläkään sellaistaoikeasti ole? :D

Minulla on! Maailman paras vekotin. Voisi auttaaa monta suomalaista reumasairasta avaamaan tolkkeja.

Vierailija
2530/9003 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on! Maailman paras vekotin. Voisi auttaaa monta suomalaista reumasairasta avaamaan tolkkeja.

Syödäänkö siellä paljon säilykkeitä? Ja toiseksi, eikö niissä ole repäisykansia niinkuin täällä suomessa lähes kaikissa säilykkeissä?

Vierailija
2531/9003 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että vilunkipelillä saivat aivan huru-ukon pressaksi sen jälkeen, kun kerrankin oli Mies presidenttinä.

Vierailija
2533/9003 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nappia painamalla kansi avautuu, ei teravia reunoja.

https://video.search.yahoo.com/yhs/search?fr=yhs-adk-adk_sbnt&ei=UTF-8&…

Vierailija
2534/9003 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nappia painamalla kansi avautuu, ei teravia reunoja.

https://video.search.yahoo.com/yhs/search?fr=yhs-adk-adk_sbnt&ei=UTF-8&…

Jostakin syysta ei nay. Laita hakukenttaan kitchen mama can opener niin avautuu.

Vierailija
2535/9003 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syödäänkö siellä paljon säilykkeitä? Ja toiseksi, eikö niissä ole repäisykansia niinkuin täällä suomessa lähes kaikissa säilykkeissä?

Tomaattimurskaa tarvitsee ruoan laitossa. Hyvia keittoja saa purkeissa.

Repaisykannet on pirun keksinto, nekin avaan kitchen mamalla.

Vierailija
2536/9003 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä, että vilunkipelillä saivat aivan huru-ukon pressaksi sen jälkeen, kun kerrankin oli Mies presidenttinä.

Eiko ole uutinen viela Suomeen ennattanyt etta mitaan vilunkia ei ole loytynyt? Huru-Trumpin lakijutut heitetty pellolle.

Nyt odottelee miten kay veronkiertojutussa oikeudessa. $400 miljoonaa velkojakin pitaisi alkaa maksamaaan.

Vierailija
2537/9003 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitaikinan syöminen tuubista.

Juuston pursottaminen suuhun tölkistä, ties mitä sprayjuustoa se on.

Jne.

Vierailija
2538/9003 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisten WC:eiden olematon yksityisyys. Oven molemmin puolin isot usean sentin raot, joista näkee sisälle. Muutenkin ovet on usein paljon pienemmät kuin vaikka meillä Suomessa eli sekä oven alapuolelle että yläpuolelle jää myös isot raot.

Lisäksi vielä huonot peseytymismahdollisuudet. Suomessa olis bidee-suihku ja lavuaari. Ämeerikässä ei häveliäisyyssyistä ole kuin roskis vessassa, paitso kerroksessa 13, koska taikausko ja 13 tietää huonoa onnea.

Amerikassa on ihan sikahuonot vessat, suihkut, yms. Hygieniasta ei tietoakaan. Häveliäisyys vain huipussaan

Vierailija
2539/9003 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksitaikinan syöminen tuubista.

Juuston pursottaminen suuhun tölkistä, ties mitä sprayjuustoa se on.

Jne.

Oksensin juuri tämän luettuani.

Vierailija
2540/9003 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi vielä huonot peseytymismahdollisuudet. Suomessa olis bidee-suihku ja lavuaari. Ämeerikässä ei häveliäisyyssyistä ole kuin roskis vessassa, paitso kerroksessa 13, koska taikausko ja 13 tietää huonoa onnea.

Amerikassa on ihan sikahuonot vessat, suihkut, yms. Hygieniasta ei tietoakaan. Häveliäisyys vain huipussaan

Vessat/lylppärit epäkäytännöollisiä. Vihaan amerikkalaisia huonoja suihkuja ja olematonta hygienian mahdollstavaa vessakulttuuria