Mitä amerikkalaista tapaa sinä olet ihmetellyt?
Minulla ei ole kokemusta muusta kuin telkkarista, mutta oletan että nämä asiat ovat hyvin tavallisia Amerikassa.
-kokolattiamatot
-kengät jalassa sisällä
-kertakäyttöastiat
Kommentit (9003)
Sneakersit. Joka paikassa. Ehkä tyylitajuttomin kansa ever.
Kovia valmistautumaan,pyssyjä jokaisella ja amerikka on paras kaikessa.
Nyt sitte lunta ja pakkasta niin henki pois monella. Ois valmistautunu vaikka generaattorilla niin ei ois henki lähteny. (ja oisivat käyttäneet sitä oikein,ei sisällä)
Vierailija kirjoitti:
Kovia valmistautumaan,pyssyjä jokaisella ja amerikka on paras kaikessa.
Nyt sitte lunta ja pakkasta niin henki pois monella. Ois valmistautunu vaikka generaattorilla niin ei ois henki lähteny. (ja oisivat käyttäneet sitä oikein,ei sisällä)
Miksi sinä siis luulet, että siellä kuolleet ihmiset on olleet nimenomaan näitä valmistautuneita?
Oliko se Thaimaan tsunami myos Thaimaalaisten huonon varustelun vika?
Puolitrooppisessa ilmastossa on vaikea ajatella etta lumiaurojakin voisi tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Oliko se Thaimaan tsunami myos Thaimaalaisten huonon varustelun vika?
Puolitrooppisessa ilmastossa on vaikea ajatella etta lumiaurojakin voisi tarvita.
Siinä mielessä huono analogia, että tuolla suunnalla niitä tsunameja aina silloin tällöin esiintyy. Heidän pitäisi siis osata niihin varautua rakentamalla infrastruktuurinsa paremmin tsunameja kestäväksi. Esimerkiksi jättää rannat ja alavat maat rakentamatta.
Koiran pito. Saastainen meluava ruma raateleva paskaeläin
Säilyketölkinavaajissa on enemmän osia kuin itse tölkissä. Eikä kukaan tunnu osaavan käyttää niitä. Telkkarissa jopa sähköisiä. Ei kai kenelläkään sellaistaoikeasti ole? :D
Vierailija kirjoitti:
Säilyketölkinavaajissa on enemmän osia kuin itse tölkissä. Eikä kukaan tunnu osaavan käyttää niitä. Telkkarissa jopa sähköisiä. Ei kai kenelläkään sellaistaoikeasti ole? :D
Minulla on! Maailman paras vekotin. Voisi auttaaa monta suomalaista reumasairasta avaamaan tolkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on! Maailman paras vekotin. Voisi auttaaa monta suomalaista reumasairasta avaamaan tolkkeja.
Syödäänkö siellä paljon säilykkeitä? Ja toiseksi, eikö niissä ole repäisykansia niinkuin täällä suomessa lähes kaikissa säilykkeissä?
Sitä, että vilunkipelillä saivat aivan huru-ukon pressaksi sen jälkeen, kun kerrankin oli Mies presidenttinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nappia painamalla kansi avautuu, ei teravia reunoja.
https://video.search.yahoo.com/yhs/search?fr=yhs-adk-adk_sbnt&ei=UTF-8&…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nappia painamalla kansi avautuu, ei teravia reunoja.
https://video.search.yahoo.com/yhs/search?fr=yhs-adk-adk_sbnt&ei=UTF-8&…
Jostakin syysta ei nay. Laita hakukenttaan kitchen mama can opener niin avautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syödäänkö siellä paljon säilykkeitä? Ja toiseksi, eikö niissä ole repäisykansia niinkuin täällä suomessa lähes kaikissa säilykkeissä?
Tomaattimurskaa tarvitsee ruoan laitossa. Hyvia keittoja saa purkeissa.
Repaisykannet on pirun keksinto, nekin avaan kitchen mamalla.
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että vilunkipelillä saivat aivan huru-ukon pressaksi sen jälkeen, kun kerrankin oli Mies presidenttinä.
Eiko ole uutinen viela Suomeen ennattanyt etta mitaan vilunkia ei ole loytynyt? Huru-Trumpin lakijutut heitetty pellolle.
Nyt odottelee miten kay veronkiertojutussa oikeudessa. $400 miljoonaa velkojakin pitaisi alkaa maksamaaan.
Keksitaikinan syöminen tuubista.
Juuston pursottaminen suuhun tölkistä, ties mitä sprayjuustoa se on.
Jne.
Vierailija kirjoitti:
Julkisten WC:eiden olematon yksityisyys. Oven molemmin puolin isot usean sentin raot, joista näkee sisälle. Muutenkin ovet on usein paljon pienemmät kuin vaikka meillä Suomessa eli sekä oven alapuolelle että yläpuolelle jää myös isot raot.
Lisäksi vielä huonot peseytymismahdollisuudet. Suomessa olis bidee-suihku ja lavuaari. Ämeerikässä ei häveliäisyyssyistä ole kuin roskis vessassa, paitso kerroksessa 13, koska taikausko ja 13 tietää huonoa onnea.
Amerikassa on ihan sikahuonot vessat, suihkut, yms. Hygieniasta ei tietoakaan. Häveliäisyys vain huipussaan
Vierailija kirjoitti:
Keksitaikinan syöminen tuubista.
Juuston pursottaminen suuhun tölkistä, ties mitä sprayjuustoa se on.
Jne.
Oksensin juuri tämän luettuani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisten WC:eiden olematon yksityisyys. Oven molemmin puolin isot usean sentin raot, joista näkee sisälle. Muutenkin ovet on usein paljon pienemmät kuin vaikka meillä Suomessa eli sekä oven alapuolelle että yläpuolelle jää myös isot raot.
Lisäksi vielä huonot peseytymismahdollisuudet. Suomessa olis bidee-suihku ja lavuaari. Ämeerikässä ei häveliäisyyssyistä ole kuin roskis vessassa, paitso kerroksessa 13, koska taikausko ja 13 tietää huonoa onnea.
Amerikassa on ihan sikahuonot vessat, suihkut, yms. Hygieniasta ei tietoakaan. Häveliäisyys vain huipussaan
Vessat/lylppärit epäkäytännöollisiä. Vihaan amerikkalaisia huonoja suihkuja ja olematonta hygienian mahdollstavaa vessakulttuuria
Tuollaisiahan vessat täällä Suomessakin on harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta. Ei mua ainakaan oo haitannut..