Valmiina kellojen kääntämiseen
Kommentit (12)
Siis käännetäänkö sitä itse kelloa seinällä johonkin suuntaan? Jos se nyt osoittaa pohjoiseen niin mihin suuntaan käännän se yöllä?
Pitää vain muistaa, että ensi yönä siirrytään NORMAALIAIKAAN. Kohta päättyvä kesäaika on tarkoittanut sitä, että Suomessa on eletty väärän aikavyöhykkeen kellon mukaan.
Vaihdettiin jo koska aletaa pistää nukkuu. Ei sit aamulla hämmennä ku nousee töihin.
häätyypä laittaa lukkojen taa
ettei käännetä
🙁
Vierailija kirjoitti:
Aina valmiina kun taaksepäin käännetään!
Ihanaa kun saa nukkua tunnin pidempään <3
En tajua tätä. Jos haluat nukkua tunnin pitempään, niin mene tuntia aiemmin nukkumaan.
Ahh, periaatteessa kello on nyt vasta puoli kymmenen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua tätä. Jos haluat nukkua tunnin pitempään, niin mene tuntia aiemmin nukkumaan.
Aivan näin yksinkertaista tämä ei ole. Ihmisellä on myös sisäinen kello, joka säätyy valoisuuden mukaan. Tiettyyn aikaan illasta alkaa itsestään nukuttaa. Kesäajassa tämä saattoi olla 00.30, normiajassa se on 11.30. Pientä säätöä voi tehdä itse, mutta luonnollinen rytmi pysyy samana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan näin yksinkertaista tämä ei ole. Ihmisellä on myös sisäinen kello, joka säätyy valoisuuden mukaan. Tiettyyn aikaan illasta alkaa itsestään nukuttaa. Kesäajassa tämä saattoi olla 00.30, normiajassa se on 11.30. Pientä säätöä voi tehdä itse, mutta luonnollinen rytmi pysyy samana.
Kummalliseksi vuorokausirytmisi menee, jos normaaliajassa menet nukkumaan kello 11.30, siis aamupäivällä!